Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrada

06. 09. 2011
1
5
739
Autor
dudulenka

Zrada                        

Potichu,plíživě,nikdy bych ji nečekala

tolik ho miluji a moc si to přála,aby nepřestal se svými úsměvy a něhou,

polibky,které dech a všechno ze mne berou

 

Dal jsi mi tolik krásné lásky,

když pohrával sis při hlazení s mými vlásky.

Polibky žhavé propalují,rty mi hoří,

kolem se ve větříku pohybují klasy obilí.

Slunce září,propaluje,hoří.jsme láskou opilí.

Opilí láskou,ta nikdy nemůže mít konce,

škoda,asi jenom já hloupá si to myslila.

Pondělí,úterý,týden dlouhý,šílený.

Bože,proč nezavoláš?Můj sladký,milený.

Byla jsi pro mne románek,kratičký,řekls mi,když potkal jsi mě na okamžik maličký.

Zradils! Ne,směješ se mi do očí a pár krásných mladých dvojic se po nás otočí. Blížíš se znovu,já však nechci dál,

tím svým pohybem a slovy ses jen vzdaloval.

KONEC-já sláskou nežertuji a všem zlé odpouštím,ale vše si pamatuji.


5 názorů

dudulenka
08. 09. 2011
Dát tip
vím,že jsem začátečník,píšu,co cítím

Takhle ne. Chybí tomu zformulovaný obsah i forma.

Jsou díla, za které se člověk po pár letech chytá za hlavu. Toto bude jedno z nich... Přesně si pamatuji dobu, kdy ze mě padaly podobná díla, takže mi věř - nepotrvá dlouho a budeš se svému trápení - i sobě a jemu - smát.

dajakbol
07. 09. 2011
Dát tip
Tvoj text realizuje naivnú predstavu o poézii. Isto nechcene, ale sústreďuje začiatočnícke nedostatky tak dôsledne, že to skoro dojíma.

Honzyk
07. 09. 2011
Dát tip
no, moje babicka, prosta to zena, mi dycky rikala:"Frantisku, kdyz neco zacalo, musi to taky skoncit...tak to je..."...a mela pravdu....text je naivni, ale uprimnej, trosku ty terapie psanim tady citit, a to je moc ok..))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru