Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ukolébavky

10. 09. 2011
3
3
511
Autor
kača

Ve vší úctě panu Burroughsovi a Nahému obědu!

,,...Budu na tebe hodná, mladej... Cukrátka a cigarety.


Mám za sebou patnáct let v tom stanu. Mimo a zpátky a pryč a uvnitř a PRYČ. Nad a mimo. Takže naslouchejte starému strýčkovi Billovi Burroughsovi, co objevil Burroughsův trik s regulací počítačky na Principu hydraulického pístu, protože nezáleží na tom, jak mačkáte páku, výsledek je pro dané souřednice vždycky stejný. Tomuhle jsem se naučil brzy... Vy byste neudělali?
Paregoričtí miláčkové světa, spojte se. Vyjma našich překupníků nemáme co ztratit. A ONI NEJSOU POTŘEBNÍ.
Poohlédněte se, POOHLÉDNĚTE SE podél té drogové cesty, než se po ní vydáte a přidáte se ke Špatné partě.
  Slovo chytrému. "
...

Aneb o tom, že občas je zle, třesou se prsty, hlava bolí a není v ní ničeho k nalezení. Snad za to může levný pití, cigára a splín.               Snad holej pupek.


,,Skotskou a vodu, každý zvlášť, prosím"

Lokla jsem si vodky, lokla jsem si brandy, dala si višňovku, půlku piva a přežila jsem to. Spala jsem a držela tě za ruku.
Poohlídla jsem se a stále nechytám ten správnej konec.

Čeho?
 Nietzscheho.


3 názory

Mahdi
24. 09. 2011
Dát tip
starý dobrý pyramidy*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru