Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POZOR NUTNÉ

20. 12. 2001
4
0
3020
Autor
kirkov

Konipas.

Navrhuji!!!!!

A samozřejmě tímto i vypisuji oficiální soutěž o nejlepší nadávku roku.

Moc času na to nemá te tak se čiňte.

Ale ne, to byl vtip. Vždyť já vás znám. To by bylo samé tůdle nůdle, nebo v tom horším případě kyselé hrozny. A já vás i v jistém smyslu chápu. Máte to těžký. Ne každýmu se poštěstí aby mu otec umřel na rakovinu plic - jako mě. A matka se nato stala alkoholičkou - jako mě. Na to vy holt ste moc nad věcí... \"na nějaký sprosťárny\". Vás by asi ubylo, kdybyste si měli férově a narovinu napsat nějakou sprosťárničku. To to radši bude samej Tip a Tííííííp a bezva a fajn a ty seš taky kamarád a tebe já  mám rád. A poď sem moje matka taky šlapala, takl to možná máme stejnýho fotra. To ste celý vy.

 

Upozornění: Pro hezkou písničku je lépe k sousedovi.

                       Vykradli živnobanku.


g_morr
01. 02. 2005
Dát tip
mrtvorybojebe!!

houmles
23. 04. 2002
Dát tip
Ste normalni vypelichani vohejbaci, sardelni kozoprdi. Trocha te fantazie zahustene opravdovym reckym hovnem s vuni dalek a exotiky by vam prisla vhod. A Anonyme anonyme, ty smradlavej milacku, jmeno bozi si neber do sve nestoudne drzky. Sic na tebe poslu Mrdkozrouta Batoha!

Armand
27. 03. 2002
Dát tip
vulgarismy vynechám kirkove.... je jedna nadávka která pro mě má obvzláštní zápach sraček....... "profesionální básník" přeju Ti, abys nikdy nebyl v takových sračkách... já vím, že Ty .. nebudeš :)))

Nuitík
27. 03. 2002
Dát tip
hu?

Nuitík
01. 03. 2002
Dát tip
vypláznutá škeble...to mi přijde dost hnusný... za dílo dávám tip, i když se Ti to nelíbí, protože komu se to nelíbí, ať souseda políbí...:o)*

kirkov
15. 01. 2002
Dát tip
Prd. To sem se pěkně sek. Tu cenu vyhrává tvoje máteř. A cenou jsou prachy na ten příští potrat.

kirkov
15. 01. 2002
Dát tip
Tebe chlapče nějak často "někdo" předbíbá. Což o to úvodní věta to není špatná, ale příště jinudy. Jak vydím vy si stěma vulgaritama nedáte pokoj. Naposledy vás důrazně žádám. Nezahlcujte mi můj příspěvek dovolenostmi a impertinencemi. Vrháte tak potom na mne špatné světlo a já jsem nucen trávit většinu času ubohým plácáním omluvných avíz. Tak ajk říkám krz šablonu už nechodˇ. Miloši.

kirkov
15. 01. 2002
Dát tip
och hluboká poklona pane Věcný. padáááááááááááááááááááááááááááááááám. (plesk)

čtyřicet
15. 01. 2002
Dát tip
Prosím, už mi neposílejte avíza. Děkuji.

dablik008
15. 01. 2002
Dát tip
ja taky aviza nechci, dik :o)

kirkov
15. 01. 2002
Dát tip
prd ho tam

kirkov
15. 01. 2002
Dát tip
prd ho tam

kirkov
15. 01. 2002
Dát tip
Tak jedno avízo speciál.

kirkov
15. 01. 2002
Dát tip
nz

Pája
15. 01. 2002
Dát tip
gr

lupo
15. 01. 2002
Dát tip
no to je krasa..fakt me nenapadla jedina nadavka.. snad jen "ty kvitecku vonny" jinak jsem totalne ztracen, tohle je prece literarni server ne, neberou se tu servitky, cejchuje se tu provedeni, ne zdroje a soucasti, kdo sem pise pod dila, snad tohle vi? a exhibice je prece taky literatura, tohle neni psychiatricka ambulance, pevne doufam, ze neni.. a kdyz to se vsema tak hybe, tak to je prece oc tu kraci a neresil bych basnika jako problem.. vratte me na zem, jestli se pletu

kirkov
14. 01. 2002
Dát tip
Huch....tak teda nic moc...to jsou samé vulgarizmy, blbinky...spíš tak pro pokývnutí hlavou..ano, ano, čekal jsem víc, třeba obdodu NANUKA ZE ZMRZLÝ VLOŽKY, nebo aspoň HAMBURGERA Z HOVNA to má šťávu. A proto vyhlašuji vítěze: rebecca13... Se svým nezaplaceným potratem. I když já osobně preferuji jako nadávku Opičí potrat.

Gastarbajtr
12. 01. 2002
Dát tip
:-))))) REBECCA!!!!!

dablik008
11. 01. 2002
Dát tip
:o))) rebecca, rebecca! az na hrad... ale obavam se ze na vola po jeho stejne nezabere...

čtyřicet
09. 01. 2002
Dát tip
čau, pičuskirku! Tvá soutěž je mi velice sympatická. Už dlouho se, milý zkurve hříbíkatý, zabývám poetikou nadávek, imaginativností vulgarismů a vůbec styčnými plochami různých expresívních a pyjutívních hovnovýronů. Zdar, sílu a zduř, čuráku semipalatinskej!!!

kirkov
27. 12. 2001
Dát tip
Ty seš, ale Kirkov!

papouch
22. 12. 2001
Dát tip
je mi tě líto, kirkove myslím, že potřebuješ pomoc ale obávám se, že bys ji odmítl co ty na to?

kirkov
21. 12. 2001
Dát tip
ššššššššššššššš.... tady nám něco uniklo, nebo ne? že se nestydíte... Zamrdanec není špatný. Boduju. Ostaní by mohli projevit aspoň, ždibec snahy, jedná se tu o seriózní vědeckou práci. A jestli mi tu budete zavádět takové trapnosti jako doposud. Budu se zlobit. Je zajímavé kolik amatérský psychologů se nám tu najednou vylouplo. Huh... Opravdu to bolelo...snif...děláte si legraci z opuštěného ptáčete ledva z hnízda vylétlého. Snif...gnurpf. Pardon...píp...píp

kirkov
20. 12. 2001
Dát tip
Slabý pokus, ale i přesto děkujeme. a publiku prosím aby tohoto invalidu mezi nadávkami rovněž ocenilo potleskem. Ano, děkuji. Z pódia se nám pomalu odplizává mistr Sračka. A koho tu máme dál?

malar
20. 12. 2001
Dát tip
Jednou mi jeden člověk řekl, že jsem zamrdanec zmrdanec. Soutěž o nejlepší /nejhnusnější/ nadávku roku mi připadá neobjektivní. Největší perly bych být Tebou hledal mezi stopující veřejností. Z vlastních zkušeností vím o čem píšu. Lovu zdar!

dablik008
20. 12. 2001
Dát tip
Paji, jo budem si nadavat do kirkovu :o))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru