Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Erriccsson

20. 12. 2001
1
0
780
Autor
lubo

Zdvihla to, zdvihla telefón, sedí na zemi, upretá von, zdvihla to, dýcha prekotne, myslí normálne, zdvihla to, leží vo vani, sedí na streche, čumí na holuby, zdvihla to, stojí na okraji, hľadí na ľudí, zdvihla to, beží do schodov, šľape na mačku, zdvihla to, vysáva koberec, púšťa vodu, zdvihla to, ladí rádio, hojdá sa na stoličke, zdvihla to, máva z balkóna, polieva kvety, zdvihla to, kričí na deti, šplhá po stenách, zdvihla to, je v tom iná žena, zdvihla to, leží upreto, slintá na vankúš, umýva okná, štartuje auto, rozlieva lak, trhá kvety, maľuje rám, počíta listy, splachuje záchod, stojí na prahu, kuše si pery, otvára skrinky, močí si nohy, zatvára okná, klipká očami, sedí na zemi, sedí na zemi, zdvihla to, nezdvihne, je to za nami.
hermit
21. 12. 2001
Dát tip
hm, dost solidní pokus o vážné zachycení vlivu technologií na náš všední život.....dobré!! TIP

Naso
21. 12. 2001
Dát tip
opakovanie slov a viet dynamizuje text a vytvára určitú atmosféru nervozity a napätia...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru