Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Televizní vynález, kurva!

18. 09. 2011
8
8
764

Lidi jako já myluju tu televyzi jako! To zapnete a hnetkaj vidite jak tam litá ten fodbal debilni, nebo že mama zabyla šecki svoje děti a pak udělala harakiri, kurva, nebo je tam duchotce co zožral svoju vnučku a dokoce  i uplně jiné pičovinky tam sů, třeba reklami na ten chlast, kurva! Tož tak. U nás doma je to zrychtované tak, že mame našu teslu heski pěkně v obývačce, je tam postavená na dvóch konvách na mličisko, vite, to su ščipla u nás v jezedé, kurva. Muj papryka k temu bazmeku, dyš eště nebil uplný pičus na guvno, namontoval stěrač z trabanta, abi to muší guvna a moje grcki, dyž sa pogrcám při českohledáčuprstár, stiralo a dalo sa na tu kůkat. Na televizi možu civiť enem já, opčas starý, dyž mam dobrů naladu, tchyňa to má zakázané, abi nebola dosratá z teho to je vražda napsala, kurva, viteona na to dřif svinsky moc čučela a jednó ji z teho aji trefilo! Tož a sinátor ten sa k televyzi nesmí vobec přibližiť! Ten jak bi po tem hrábnul, tož bi sa to dosralo hnetkaj, on je to lempl nečistý, darmožrůt! Jediné, co je na naši televyzi na piču je to, že je enem v tej obyvačce, kurva. Dyž su třeba v kuchyni, tož tam mam tu zeť a vidim guvno! Tož a fčera sa to stalo. Leželi sme se starím paprikou na naši loži vedle sebe a čučeli do zdi, bolo asik jedenásť večer, venku tma jak rycóru, ale spat sa nám ešče nescelo. Tož a čučime, čučime a já najednó sa nasrala mohutně a tato, to je na piču, viť? A on co je na piču? A já Že ocut nevidime na tu našu bednu kvalitni! Dyby sme na ni viděli, toš si možeme pustit fotbal třeba a dobře bi sme sa u teho ožrali do mrtva a spali jako dvě mrtvole! A jak su to řikla, tož sa mi v kebzně zprasil čupr gut nápat jako! Fstala su, hmatla pot postel, vitáhla kalač, co tam mam na cigány, dyby přišli lůpiť, doprcala ke zdi a začala ju rasiť! Šicko sa třáslo, cihly létali divoko, omítka sa sipala, starý na to kůkal jak na boži zjeveni, bál sa cosik namítnůt pičus blbý! za chvilu bola ve zdi dira jak do staré opotřebované piči! Chvilu na ňu kůkám a najednó z tej diry vistrči kešeň sinátor a maminečko, ježišimaria, co sa to děje? to bolo zemnětřeseni? A já drž piču, vilepčuju ti mrdnik, viš? Pak su naburácala k němu, ometla pazóró ze zdi ty pičoviny jeho, plagáty šelijaké a letadylka, rošlapala mu to a začala raziť štolu dál. Sinátor békal a Maminečko, prosimtě, co to vivádiš, dyť to tadyk šicko rozbořiš! Tatinku, tatinku, pomoc! A já To neni tvuj tatinek, tos uš zapomněl? A zrasila ho nohó od stola! a chvilu sa visipala druhá zeť. Strčila su do tej druhej diry hlovu a kurva! Tam kde mněl bit náš obivák, bol dvur! Já zapomněla, že obivačku máme o patro níš! Tož co sa dalo dělat! Vitrhala su z podlahi prkna, prorazila diru skrz ciment a tam to bolo, obivačka, kurva! Tož ale teť su to mosila svinsky chitře vykómat, abi na na tu našu teslu dalo dobře čubrnět. Naburácala su do kůpelki, utrhla ze zdi špígl, pak su eště jeden veliký špígl čopla v cimře u svině a jeden su narafičila dole v obývačce a druhý su prcla k sinátorovi. Chvilu su to skůšala a za chvilu to šicko štimovalo. No jen si to přectafte! Z postele čučim díró do sinátorova mrdniku, tam uprostřet je špígl a do teho sa odrážá z druhého špiglu v obivačce o patro níš naša bedna! Dyž to šicko bolo, poslala su papryku zapnůt teslu a bolo to čupr gut, přímo z pelóchu su viděla jak ve vansrdorfu dávaji bílé hubi tmavím hubám a naopak, kurva! Akurát sinátor bol celí takoví čpatný a prej Maminko, gde teť budu spat? A já zapadni do mrdniku, maš tam enem pár vilepčeni, teho si nevšimaj a běda do teho špiglu tam drcnót, tož bich tě zrasila! Tož zapat ksobě, v kůtě si udělal takové hnizdo a spal a já bola rada, že su to tak dobře vikómala, asik si k sobě domu pozvu aji Přemka Podlahu, abi to viděl ten můj televizni vináles, kurva!


8 názorů

sharik
19. 09. 2011
Dát tip
"když neumim psát, budu psát schválně vidlácky a v každém slovu napíši deset chyb, protože někoho to rozesměje"? možná komedie, i když můj smysl pro humor je jinde... ale sem mi to nějak nesedí. zkus sekundovat Rudovi z Ostravy, jako literatura je to pro mě... ale ne, to bych musel mluvit sprostě :)

čtenář
18. 09. 2011
Dát tip
:-)

Honzyk
18. 09. 2011
Dát tip
Miluno, me uz to neba, sry...): zkus neco jinyho...no tak...)

gringoo
18. 09. 2011
Dát tip
:-))).. hen te ten drůhej fo(t)bal my neštýmuje..

Neposuzuji
18. 09. 2011
Dát tip
Napadá mne jen jedno: když nemůže Mohamed k hoře, musí hora k Mohamedovi! Vybavila se mi příhoda z Ukrajinsko-Slovenských hranic, kde jsem několikrát strávila celou noc v autě, tak dlouho totiž odbavovali "soudruzi" celníci v roce 91,92.Pomalu a důkladně, chtěli úplatek! Řidič auta spal, ale někdo musel hlídat, protože - když se celonoční fronta aut pohnula, popojela např. o dva vozy,hned by "zaváhajícího" spícího řidiče předjela auta stojící za ním. No a tehdy se vědělo, že rozhodně nemá cenu jezdit na hranici v osmnáct hodin. Od 18.00 do 19.00 se neodbavovalo. Ne proto, že by se celníci střídali na směnách. V televizi běžel první ukrajinský seriál. A oni koukali na televizi. Marianna. Pamatuji si název seriálu dodnes!Takže se hodinu nepracovalo na hranicích a zřejmě na celé Ukrajině! Ukrajinci měli pro to dokonce pochopení, s omluvným úsměvem : Marianna a televize, to se nedá nic dělat, počkáme....

Gymnazistka
18. 09. 2011
Dát tip
Čtení tohoto "uměleckého díla" mě věru pobavilo. Četlo se mi to tedy ztěžka, jelikož na to nejsem zvyklá, ale jsem ráda, že mi to neušlo! Škoda jen, že název není podobně "zumělečtěný".Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru