Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlásenie výsledku súťaže tlmočník - 14 kolo

24. 09. 2011
2
12
1294
Autor
T.K.

Absolútnou víťazkou 14 kola súťaže: Súťaž - Tlmočník

 

   sa zo ziskom 23 tipov stáva

 

FERRY

 

P.č. Autor diela Verejná časť Neverejná časť Celkový počet
1 Ferry 20 3 23
2 Janina6 14 4 18
3 Jinovata 14 0 14
4 Diana 0 5 5

Z uvedenej tabuľky vyplýva, že zadavateľom prvého diela, ktoré bude verejné je Ferry, keďže sa stala držiteľkou žltého aj zeleného trička. Dielo bude verejné preto, lebo najvyšší počet tipov za jednotlivé kola bolo dosiahnuté vo verejnej časti.

Zadavateľkou druhého diela, ktoré bude neverejné je Janina6, ktorá získala druhý najvyší celkový počet tipov a to 18.


Obom dámam samozrejme gratuľujem ! Ostatným účastníkom ďakujem za ich účasť v 14. kole súťaže Súťaž - Tlmočník.

Zároveň všetkých pozývam do ďalšieho kola - kola č. 15. Samozrejme aj zadavateľov jednotlivých tém v rámci nesúťažnej

časti súťaže.


12 názorů

Ferry
25. 09. 2011
Dát tip
Jéjej, tolik milé přízně, díky. A všechny ty líbezné květinky a bozk dokonce, to mám neděličku !!! :) Blahopřeji všem, kdo se zúčastnili, neb téma je vždy výzva a ne vždy snadno se na ni reaguje kladně... Téma na "veřejnou" dodám včas.

heartrate
25. 09. 2011
Dát tip
asi jsem neposlala avízo

heartrate
25. 09. 2011
Dát tip
Janino, organizátor je jen jeden jediný, já mu nabízela výpomoc, ale nechtěl :) a taky mu při této příležitosti děkuju

Janina6
25. 09. 2011
Dát tip
Jinovato, díky - a taky děkuju organizátorům za přípravu soutěže!

T.K.
25. 09. 2011
Dát tip
ospravedlňujem sa za chybičku krásy a posielam ešte raz !

T.K.
25. 09. 2011
Dát tip
To viete večerná noc je mladá a ja vďaka nej šaliem do nepríčetna, ale som rád že sa to nakoniec vyriešilo - samozrejme všetkým zúčastneným veľká gratulácia za odvahu zúčastniť sa súťaže. Víťazke a držiteľke oboch tričiek FERRY obrovská gratulácia ku ktorej prikladám kyticu kvetov a k tomu posielam na čelo.

avox
25. 09. 2011
Dát tip
gratuluji Ferry i všem zúčastněným :-))

Diana
25. 09. 2011
Dát tip
Srdečně blahopřeji všem, Ferry je hvězda! :-)*

Jinovata
24. 09. 2011
Dát tip
OK, TK mě stejně omylem o to poprosil. Ta já to teda nebudu brát jako omyl.

gratulace všem, květina navíc pro Ferry...pěkné kolo.

heartrate
24. 09. 2011
Dát tip
třikrát hurá všem a nejvíce Ferry, všichni jste úžasný, tohle kolo bylo bezvadný a už se strašně těším na to další!

Janina6
24. 09. 2011
Dát tip
Ferry, gratuluju k zaslouženému vítězství! Co se týká zadání na příště, chtěla bych se omluvit. Ráda jsem si vyzkoušela překlad, ale moje knihovnička obsahuje jen českou poezii... nemohla bych výběr nového soutěžního zadání přenechat někomu schopnějšímu? Jinovato, neujal by ses toho, prosím?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru