Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ořechový osud

27. 09. 2011
6
9
1213
Autor
malý_orlík

Jdu do školy. Hele, ořech. Hele, další. A já do nich kopnu. Ještě jednou, ještě jednou a ještě jednou. A pořádně! Ale ne, teď je mi jich líto. Radši je zvednu. Tak a jdeme. Hm, ořechy v ruce studí. To si musím zapamatovat. Nebo nosit rukavice. A hele, potok. Schválně jestli se trefím. Áá švih! Vedle. Je na břehu. Fajn, mám ještě jeden pokus. Áá švih! Jupí! Už plave. Vstříc svému pochybnému  osudu. Hm. Osud, ořechový osud, osud ořechů, OO. Kam asi doplave? Poplave po proudu, vlije se do větší řeky. Z té řeky do větší řeky a z té řeky do ještě větší řeky. Až se vlije do moře, roztáhne křídla, přeletí oceán a poplave v Amazonce. Tam ho sežere ryba. Tu rybu sežere větší ryba, tu rybu zase větší ryba a tu rybu ještě větší ryba. Pak připlave velryba a vypije celou Amazonku i s rybami. A co náš původní ořech? Leží. Leží na břehu. Tak blízko svého vytouženého cíle, aby se na něj mohl dívat, ale příliš daleko na to, aby mohl odplout. Hnije tam v ČR na břehu, zatímco náš Ořech Dobrodruh hnije velrybě v břiše. Zvláštní. Hodit v trochu jiném úhlu, mohli by tam hnít spolu. Myslím, že už půjdu do školy, vstříc svému vlastnímu pochybnému osudu. 


9 názorů

StvN
09. 10. 2011
Dát tip
Celkem fajn.

no né, děkuju :))

Rufus
07. 10. 2011
Dát tip
Pěkné :)

Díky :)

Gymnazistka
28. 09. 2011
Dát tip
Taková ranní úvaha před cestou do školy...pěkné! Tip.

Gymnazistka
28. 09. 2011
Dát tip
Taková ranní úvaha před cestou do školy...pěkné! Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru