Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Babičce

25. 10. 2011
7
6
630
Autor
Crostlinka

Prší.Pořád prší, a až pršet přestane, tak bude svítit sluníčko. Život bude plynout. Setkáme se tam.

 

„Babi, babičko, pojď mi číst pohádku“

Zapomenuto. Jako poslední včela, hledající marně úkryt.. Marně vyvolávající bohyni z tlejícího listí. Našla-li by pro ni místo. Zbytečně.

„ Je mi špatně Terezko, jdu si lehnout, nezlob se..“

Tak časté. Den ode dne. Každá slza byla jako hustým deštěm. Neutuchajícím deštěm, kropícím horská sedla. Ale hory nerostou.

Babička bojovnice. Tak dlouho.

Najez se pořádně, uvařila jsem vám oběd..“

Bolest pro ni byla rutinou a ničím. Zahalena do černého pláště. Ostré, jako větrem řezané rysy tváře.Je to ona. Ta ženština. Krade lidem životy. Předčasně. Milovaným lidem. Jsou pro ni jako jablka na stromě v ráji. Stejně zapovězená, ale stejně lákavá. A jednoduše dosažitelná.

 

Potom odešla. Spokojeně, ve spánku. Smířená, odevzdaná. Bojovala. Tohle bylo odměnou.

„Máš holá záda“

Život plyne. Padá listí, prší. Bude sněžit. Potom zase všechno pokvete. Chybíš mi. Chybíš nám Všem. Pereme se s životem co to jen jde. Však ty to vidíš.

 

Když nejde o život..

„Jde o smrt.“

 


6 názorů

alcap on e
09. 01. 2013
Dát tip

tip


ančovička
14. 02. 2012
Dát tip
obdiv.

Petrusha
25. 10. 2011
Dát tip
smrť je jediná istá o tú netreba bojovať

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru