Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přítel

29. 10. 2011
8
8
899
Autor
Mangrah

Čekání na Godota.

 

Že prý pod lampou je největší tma,
ale já mám pořád pocit,
že jen když zavřeš oči.
Pak přestaneš se sám sebe bát.

a pak se umíš ptát na to, co chceš.

Že jen zhasnout všechny svoje lampy,
a ponořit se do temnoty,
že jen pak to budeš ty,
bez masek, pochybností, bez společenské vaty.

a pak umíš obejmout a obejmout se nechat.

To ale strach, náš průvodce životem,
světla rozsvítí, lampy zapálí,
protože co by z nás bylo, kdybychom se nebáli.
Pak začnem se trápit všichni svým Godotem,

a čekat a čekat na něj, než někdo ty lampy vymlátí.


8 názorů

jde ti to a to moc, to víme... povídky máš taky bezva, žádná literátština, tvůj zřetelnej pohled, srozumitelnost.... pilíře na kterejch to trčí, fajn na to přijít ve třiadvaceti, teď si jen tak v klidu budeš zrát.. :) tak čau a měj se..

pavelpavel
17. 01. 2012
Dát tip
moc dobrá ****

Ostrich
18. 11. 2011
Dát tip
Nenechat se nést okolím, odstřihnout se od běžného chování, od vzorců - to jde pro většinu lidí hodně těžko, pro některé lidi to možná nejde vůbec. A zavřít oči - to je moc dobrá metoda. Potíž je v tom, jak pokračovat v cestě, která byla se zavřenýma očima načata. Zavření očí taky může být čímsi jako potopením se pod hladinu - ale jak tam žít, jak tam dýchat? Dá se to? A jde to naučit? Lze si vytvořit nový svět blízkosti "tam dole", když veškerý dosavadní život byl tam nahoře - a jakmile otevřeme oči, jsme jak bublina taženi nad hladinu? Povedená básnička, přesné zachycení... strach ztratit ten dosavadní svět, strach být jinde, strach ... z nemožnosti návratu.

srozumeni
30. 10. 2011
Dát tip
Hele, to se mi moc líbí...***

sharik
30. 10. 2011
Dát tip
dobrý. T

Mangrah
29. 10. 2011
Dát tip
Děkuju, vážím si:)

Chigwell
29. 10. 2011
Dát tip
Povedlo se moc ! *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru