Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miriam (Dneska má svátek ...)

05. 11. 2011
0
5
849
Autor
Rudyamon

Soutěže krásy jsou bitvou, ve které se používají zbraně toho nejtěžšího kalibru. Já si myslím, že kulma, která Miriam vyřadila ze soutěže, nebyla vadná jen tak náhodou ...

Miriam je v šoku,
před mačem krásy
kulmou si komplet
sežehla vlasy.

Dostala radu:
„Je lepší, zdá se,
zaujmout místo
v strašidel mase.“



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


5 názorů

Rudyamon
06. 11. 2011
Dát tip
Takže jsem to přece uhodl. Tvůj styl je nazaměnitelný a já jsem rád, že jsi tady. Liter ztratil fazónu a smysl. Já to vzdal po dvou dnech ...

Rudyamon
06. 11. 2011
Dát tip
Takže jsem to přece uhodl. Tvůj styl je nazaměnitelný a já jsem rád, že jsi tady. Liter ztratil fazónu a smysl. Já to vzdal po dvou dnech ...

Kočkodan
06. 11. 2011
Dát tip
Ano, ano – Ringo a Kockodan jedno telo a jedna duse jsou. Na Písmaku ale jiz nejaký jiný Ringo byl, proto ta antidarwinistická premena zpßatky do opice (tak mi v detství ríkala maminka). Nový Liter mi take nevyhovuje, potáhnem to tedy dál tady. :-)

Rudyamon
06. 11. 2011
Dát tip
Pecka! Tak uvažuji, než se totálně pokazil a zvrhl do prázdna Liter.cz, reagoval na mé básničky uživatel Ringo - není s ním náhodou Kočkodan totožný ... ?

Kočkodan
05. 11. 2011
Dát tip
O týden pozdeji predvádí chuzi, bojuje v soutezi „Královna hruzy“.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru