Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska

05. 11. 2011
0
0
433
Autor
Leionees

Láska

                                                                                                            Láska není jenom pocit,                                                                                                                                                                                                           ona občas je to svině.                                                                                                                                                                                                           K lásce potřebuješ soucit                                                                                                             a ten se nenaučíš v kině.

                                                                                                              Ona občas bude bolet,                                                                                                                                                                                                              ty to přece vydržíš.                                                                                                                                                                                                                   Kvůli ní budeš trpět,                                                                                                                   ale tím se ji naučíš.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru