Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Piss oFf 2002

31. 12. 2001
3
0
2663
Autor
Hatefull

pro ty, kterým to patří i když vím, že pro svině přelom v kalendáři nic neznamená - bohužel - bohudík ?

Přeji vám -

vám - sviním co pleníte tuto zem a i jiné, co lidi o prachy, lásku a štěstí okrádáte -

mnoho krušných chvil, bolesti, zklamání a prostě všeho hnusnýho vám přeji do nového roku 2002.  

 

Piss     oFf      2002  !!

 

 

Hatefull - 2001  

 

    


Krel
23. 01. 2002
Dát tip
Zdenda: Joooo konečně jsi na to kápl...:-)))

divce
21. 01. 2002
Dát tip
to je zajimavy jak tady v pismakovi funguje to "vyprovokovani" lidi na sto procent. davam tip, voe.

Krel
17. 01. 2002
Dát tip
Zdenda:moje úroveň vyjadřování k Tobě rovná se Tvoje úroveň tady...:-)) Narkissos: každý jsme jiný...

Modona
12. 01. 2002
Dát tip
Zdenda: Já ne vždy souhlasím s Krelovým způsobem komunikace, nicméně myslím, že zcela chápu, jak to myslel. Já jsem to nakonec napsala taky, to co Krel, jen trošinku jinak:-))

Modona
12. 01. 2002
Dát tip
Zdendo, zkusme v každém hledat to pozitivní a pak mu to ukázat. Nemám s tím moc špatných zkušeností. Nickéně, vážně, pokud takové blahopřání, pak, je-li adresné, rozešlu je těm, kterým patří a zaplatím poštovné. Je-li neadresné, zakoupím si reklamní plochu v tisku, metru, bilboardech, kdekokoliv a oslovím Ty které chci. Proč zde, zdarma? Patří to tady někomu? Má si to někdo brát osobně? Pokud ne, jak se o tom dozví Ti, kterým to patří? Je to prostě hovadina a blbá hrubost. A tečka.

Krel
12. 01. 2002
Dát tip
Zdenda: míním tím jen jedno, že si autor asi spletl server se zdí v nějakým podchodu a zaplácává místo tady úplně nechutnou sra...( už budu slušnej)..tohle je literární server...

Modona
12. 01. 2002
Dát tip
Ano, já souhlasím s Krelem. Jestli tohle je umělecké dílo Zdendo, tak já jsem se svým uměním na Nobellovu cenu. Umělecké dílo může být různých kvalit, které bůh ví kdo může posuzovat, ale tohle je jen vzteklý výkřik, podle mého názoru, někoho kdo je nasranej.

Narkissos
12. 01. 2002
Dát tip
diskutujete o hovadinách, zdenda má pravdu, a Hatefull má Tip

Krel
12. 01. 2002
Dát tip
Zdenda: tohle nemá obsah, to je jenom nasranej výkřik do tmy...je to text, který jenom uráží, není v tom nic! otázek to může otvírat kolik chce, ale dílko to není...a o tom jestli sem patří jednoslovné a invektivní kritiky: inu na hrubý pytel hrubá záplata...

Krel
12. 01. 2002
Dát tip
:-)) musím se nad tím pousmát...ne tak to fakt nepůjde...bolest nepřeji nikomu, protože pak jsem úplně stejnej jako ten kdo ji způsobuje:vidíš ty jim tu bolest přeješ? tak to jsi vlastně úplně stejný a ta pakárna je teda věnována i tobě! to zamrzí, ně?:-)) diskuze se mi zdá sklouzla k vzájemnému osočování, takže s ní končím...

Krel
12. 01. 2002
Dát tip
trestat ano, ale urážet ne...

Krel
12. 01. 2002
Dát tip
no, trestat je je správné, ale tohle dílko je o tom, že je budeme urážet a nadávat jim...ono je netrestá, ono je uráží...

Narkissos
12. 01. 2002
Dát tip
krele: když mi někdo ukradne štěstí, nazvu ho sviní a budu mu přát, aby taky šťastný nebyl, a ani mě nenapadne, že bych ho tím mohl urazit

JosefTupý
11. 01. 2002
Dát tip
nemůžu nepřidat ke Krelovi... a to bez komentáře.

Krel
06. 01. 2002
Dát tip
debile...

Modona
01. 01. 2002
Dát tip
Jáááááá??????:-)))))))))

Gastarbajtr
01. 01. 2002
Dát tip
............

Modona
31. 12. 2001
Dát tip
Já přeju všem, aby poznali lásku a štěstí, protože pak nebudou mít žádný důvod kohokoliv o cokoliv okrádat.

Brlety
31. 12. 2001
Dát tip
fakt seš drsnej frajer (a připomíníš mi jistýho knihovníka)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru