Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlásenie výsledku 19 kola súťaže Tlmočník

04. 12. 2011
0
13
1222
Autor
T.K.

Víťazom tohto kola sa stáva so ziskom

 

5 tipov

 

Koloušek

 

Týmto gratulujem, mávam a tlieskam !


13 názorů

koloušek
04. 12. 2011
Dát tip
děkuji, blbounku, ani nevím, je-li k čemu.:-)

koloušek
04. 12. 2011
Dát tip
heartrate, díky, že jsi mi to vysvětlila, ale i tak se mi to zdá složité. Musím si to někdy zkusit. Teď už je to naštěstí vyřešené.:-)

kolou...grtulejšn

heartrate
04. 12. 2011
Dát tip
nepotřebuješ Word, koloušku, stačí si třeba na www.google.cz v obrázkách zadat nějaký slovo - třeba "vánoce" - pak si ty obrázky prohlídneš jeden po druhým a až se ti bude nějakej líbit, tak Johannovi do zprávy překopíruješ adresu toho obrázku - třeba na něj klikneš pravým tlačítkem myši, objeví se tabulka, klikneš na "Vlastnosti" a tam najdeš adresu, nebo stačí zkopírovat to, co máš při náhledu na obrázek nahoře v tom řádku, jak do něho píšeš www.pismak.cz :)

koloušek
04. 12. 2011
Dát tip
Děkuji za gratulace srozumění i heartrate, také za pochopení i renegátce. Internet sice mám, ale nemám word a neumím vkládat obrázky.:-)

heartrate
04. 12. 2011
Dát tip
koloušku, upřímně blahopřeju, byl to suverénní vpád do soutěže * a škoda že jsi nic nezadal.. jak to, že nemáš materiál? máš internet a to stačí!

renegátka
04. 12. 2011
Dát tip
koloušku z lesa a ze soutěže se neutíká, ty koloušku jeden

srozumeni
04. 12. 2011
Dát tip
koloušku, gratuluji...

koloušek
04. 12. 2011
Dát tip
Děkuji moc za gratulace, ale podle mě by zvítězila Ferry, kdyby sem svoje dílo dala dřív.:-)) Dále bych chtěla požádat o zproštění úkolu zadat další téma; za prvé to neumím a za druhé nemám žádný materiál. Myslím, že Ferry nebo blboun nejapný by se toho zhostili daleko lépe. Předem děkuji.

nostalgik
04. 12. 2011
Dát tip
Koloušku, blahořeji k úspěchu v soutěži. Rád se připojím k tvému zadání. Jiří

8hanka
04. 12. 2011
Dát tip
gratulujem vitazke, dakujem vsetkym autorom, ze som sa mohla prejst ich carovnymi alejami:)*****

T.K.
04. 12. 2011
Dát tip
tu

T.K.
04. 12. 2011
Dát tip
Ostatné výsledky nájdete v tabuľke uverejnenej v diele Súťaž tlmočník 19 kolo...resp po kliknutí tu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru