Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem charizmatickej (ale snáším to dobře) 2

08. 12. 2011
5
9
616
Autor
Celaskon

"Jednou se probudíš a zjistíš, že jsem úplně normální holka", říkávala mi Sisi.
"Opravdu na mně není nic jedinečného. Jsem tuctová slečna, jakých chodí všude kolem tisíce. Jen jsi měl tu smůlu, že jsi na mě natrefil. Nic víc."

Poznali jsme se přes literární server. Chvíli jsme si psali a pak za mnou přijela.
Bylo jí teprve osmnáct. Nechal jsem jí klíče od svého bytu. Všude zapálila svíčky a čekala nahá jen v mé sněhobílé košili od Armaniho až se vrátím večer domů.
V dopise mi napsala, že by chtěla, abych jí beze slova pomiloval až přijdu.
Vysprchoval jsem se přisedl si v županu na vedlejší gauč. Mlčel jsem.
"Bojíš se mě?, řekla skoro šeptem.
"Nemůžu uvěřit, jak jsi krásná."
Tenkrát jsme se viděli poprvé.

Půlku té noci jsem byl vzhůru. Seděl jsem u její postele a díval se jak spí. Skoro se mi chtělo brečet. Nikdy jsem nic podobného nezažil. Tolik citu a něhy mi nikdo nikdy nedal. Bál jsem se, že se mi to jen zdá. Bál jsem se, že snad umře.
Už je dávno normální slečnou normálního nafoukanýho chlapa. Naše dopisy nás oba bolí. Některé dny mi jich pošle kolem stovky, jindy dlouhé týdny mlčí.

Měsíce, co byla se mnou, patřily k tomu nejkrásnějšímu v mém životě. Občas jsem pak přemýšlel, že se zabiju.

---------------------------------


Vlastně jsem našel další slečnu, kterou tahle příhoda zaujala natolik, že byla ochotná jí se mnou zopakovat. 3 dny jsme se bez přestání milovali v jednom hotelu, aniž bychom se předtím kdy viděli. Byla moc krásná, vášnivá, ale nebyla to dívka, kterou jsem hledal... Spíš to nebyla dívka, kterou jsem ztratil.
------------------------------------------

Dnes jsem se probudil až v 8.15. Bolelo mě celé tělo ze včerejší posilovny. Taky jsem nachlazenej.
Ve středu večer se ozvala Tania. Chodí kousek od mé práce na němčinu. Přijede prý dřív, aby mě viděla. Ať se nezlobím, že se nestihne moc našminkovat.
V dešti a mlze jsem se snažil uhodnout, která z dívek to je. Už jsem se párkrát téměř rozběhl k nějaké a vždy se zarazil. Neznám její pohyby... Jak můžu neznat její pohyby, když o ní vím téměř všechno.
Cestou jsme si dali čaj v Starbucks. Nabídla se, že půjde se mnou k autu, protože jsem si zapomněl deštník a znovu hustě pršelo. Řekla taky, že bych neměl odkládat posilovnu, jestli se jí chci líbit.
Asi zabraly ty úterní růže.
Před chvílí mi psala, že tuhle sobotu, se známe 3 měsíce.


9 názorů

Celaskon
12. 12. 2011
Dát tip
díky moc :-))) i za tajný tip :-)))

srozumeni
11. 12. 2011
Dát tip
líbí...*** (U první části Ti dám jen tajný tip, protože se úplně skoro až bojím po té diskuzi, co tam je, cokoliv psát).

Celaskon
08. 12. 2011
Dát tip
Milenky jsou v pohode - jedinej, kdo je permanentne v nepohode jsem ja :-)

Ajaj, pozor na to. Zástup zhrzených milenek, to je nebezpečná a hrozivá armáda. Ale hezká, to zas jo. Mě pronásleduje akorát tak horda náboženských dogmatiků, a musím říct, nedá se to srovnat. ((-:

Celaskon
08. 12. 2011
Dát tip
:-)) diky! bohuzel je to ze zivota :-)

Metta
08. 12. 2011
Dát tip
inspirativni t

Celaskon
08. 12. 2011
Dát tip
treba jsi chladna :-)

ale nebyla to divka, kterou jsem hledal... Spis to nebyla divka, kterou jsem ztratil. tohle, třeba...

Diana
08. 12. 2011
Dát tip
No uprimne, neseklo to se mnou...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru