Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tančila

28. 12. 2011
2
12
994
Autor
Anelli S.

Prosím o jakoukoliv kritiku!! :)

 

Krásná byla a tančila s muži,

 jen když od nich dostala růži.

 Rudou jen přijala,

 pak mohla tančit svůj tanec lásky,

 jenž byl tak slavný.

 Krásné tělo,

však nešťastná duše,

už nemohla žít z růží a tance.

Jméno její zdobilo náhrobní kámen,

z historie známá jako Carmen.


12 názorů

Artie
08. 06. 2012
Dát tip
nepokoušej se rýmovat...nejde ti to...máš potenciál, ale tohle je blbost...

...se podívej jak rýmují,většinou ne ...bohužel "moderní" doba je neuznává,bere je za mnohokrát použité a proto špatné :( ale piš piš piš a nezoufej, užij půlnoc 2011-2012 čus a úsměv :)

Anelli S.
31. 12. 2011
Dát tip
Ani, né. :) Ale pak už se jen pozastavuji nad tím, co vlastně ten rým je. Podle mého se růži-muži celkem rýmují, ale tak... Zajímalo by mě jak rýmují KRITICI. Stejně ti děkuji za čas, který si věnoval téhle patlanině. ;))

...nerad,ale: vyčtou ti např. rým muži-růži, v kontextu zbytečné byla a pak byl a upřesňování kdo vlastně je ta(všeobecně v povědomí) Carmen ...asi jsem tě naštval, viď?

Anelli S.
31. 12. 2011
Dát tip
Sakra, fajn!:) Ale když už jsi přečetl mé dílo, mohu tě požádat o věcnou kritiku? :)

...špatné jsem neřek,ani nemyslel(pochopíš:)

Anelli S.
31. 12. 2011
Dát tip
Mělo to být ve smyslu špatném asi, že? No, snad někdy pochopím tuhle rychlou kritiku. :)

...byla to rychlá reakce,jde o určité zjednodušení textu...poznáš,až příjdou kritici :)

Anelli S.
30. 12. 2011
Dát tip
Nějak nechápu, co si mi tím chtěl říct?

Tančila s muži dostala růži rudou přijala Tančila z lásky byl jí tak slastný nešťastná duše s růží bez tance náhrobní kámen Carmen

Anelli S.
29. 12. 2011
Dát tip
Děkuji!! :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru