Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vladan (Dneska má svátek ...)

09. 01. 2012
1
5
884
Autor
Rudyamon

Furt se mluví o tom, jak je potřebné cvičit, posilovat a všelijak jinak trápit bezdůvodně své tělo. Jako kdyby nám nestačilo chodit do práce a tam se huntovat. Ale ne, my pořád budeme volat po sportu, telovýchově, zdravém životním stylu, pohybu a po podobných ukrutnostech. Vladan pochopil velice brzo, že tudy cesta nevede a vrátil se ke svým koníčkům. A je mu fajn ...

Vladan neměl na vybrání,
když chtěl vládnout silou,
začal vzpírat, posilovat -
odvezli ho s kýlou.

Od té doby pokročil už
o stupínek výše,
pořád vzpírá, ale už jen
do dna plné číše.


(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


5 názorů

Rudyamon
09. 01. 2012
Dát tip
:-) Sakrapráce kremace ... :-)

Kočkodan
09. 01. 2012
Dát tip
Vladan pilne zvedá císe, Smrtka predem parte píse. Stále hur se vede játru, v Strasnicích uz chystaj vatru.

Rudyamon
09. 01. 2012
Dát tip
Čudla: Jsem rád, že se líbí, díky ... Sharik: Tak nevím, asi jsme se nepochopili, tohle nebyla moje životní výpověď, to měla být jen docela nezávazná legrace. Sportu zdar ... a díky :-)

sharik
09. 01. 2012
Dát tip
no... nemůžu jinak, ale po přečtení vidim, že o tom víš prd. nemám rád lidi, co pomlouvaj sport kvuli vlastní lenosti ;-) každopádně jestli měl Vladan kýlu, dělal to blbě...

Čudla
09. 01. 2012
Dát tip
Tak to se mi líbí. *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru