Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínky z Bruselu 1 - Atomium

11. 01. 2012
1
1
355
Autor
sputum

Vzpomínky z Bruselu 1 - Atomium

Krátce po nástupu do svého prvního zaměstnání jsem byl vyslán na dvouměsíční služební cestu do Bruselu.
Přiletěl jsem tam v sobotu a když jsem pak v pondělí přišel do práce, hned se mě tamní šéf ptal, jestli už jsem viděl Atomium. Trochu jsem se zarazil a řekl jsem popravdě, že zatím ne.
Další den jsme jeli autem mimo město a když jsme se vraceli, ukázal najednou místní kolega prstem z okýnka a nadšeně mi oznámil, že kdyby nebyla ta mlha, tak támhle někde by bylo vidět Atomium!
Uznale jsem tedy pokýval hlavou, jako že paráda a jelo se dál.
No a v pátek odpoledne se mě šéf zeptal, co budu dělat sám o víkendu v Bruselu a jestli se půjdu podívat na nějaké belgické zajímavosti, jako třeba Atomium!
Došlo mi, že v Bruselu nic jiného než to Atomium prostě nemají.
Celkem jsem tam nakonec strávil čtyři měsíce, ale nikdy jsem se nejel podívat ani do centra, natož na nějaké Atomium, které bylo kdesi na opačném konci.
Každý má prostě jiné priority.
 


1 názor

8hanka
11. 01. 2012
Dát tip
to je mile...i ja som bola v lete v Bruseli, videla som vela pekneho, no Atomium nie, ani ma nenapadlo ist ho obzerat:) I ja mam ine priority:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru