Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sebastian (Dneska má svátek ...)

20. 01. 2012
1
6
1055
Autor
Rudyamon

Jsem se dnes dozvěděl, že dnes má svátek i Sebastian (no kromě něho, jak jsem zjistil na Wikipedii, ještě i Ctislava, Fabián, Fabiána, Fabie). No ale Sebastian, to je umělec a básník a ten sem zcela jistě patří ...

Sebastian, mistr věty
a dle všeho poeta,
seříz brk a v klopě s květy
vyrazil si do světa.

Unavil se, teď se bojí:
„Co to bylo za nápad,
místo psaní chtít svět projít
od východu na západ?“


(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


6 názorů

Rudyamon
21. 01. 2012
Dát tip
To je přesně ono, který blbec by tenkrát emigroval na východ ... ? :-)

avox
21. 01. 2012
Dát tip
Kdysi se vyprávěl takový vtípek: Co bys dělal, kdyby se otevřely hranice na západ? Vylezl bych na vysoký strom Proč? Aby mne davy lidu neušlapaly A co bys dělal, kdyby se otevřely hranice na východ? Vylezl bych na vysoký strom Proč? Vyhlížel bych toho blbce, co přes ně půjde...

Rudyamon
21. 01. 2012
Dát tip
Karel Kryl v jedné básni říkal o mracích, které blbci emigrují na východ. Ale to bylo o jiné době:-)

Čudla
21. 01. 2012
Dát tip
Tak se vrať...*

Kočkodan
20. 01. 2012
Dát tip
Tak chod chlape dokolecka. To je vsechno. Konec. Tecka.

avox
20. 01. 2012
Dát tip
Vydat se na západ ze srdce Evropy tenhle jeho nápad každý pochopí Vydat se na východ, chlapec nesmělý tomu by se asi všichni divili (byl by v tuto chvíli asi... kdesi za Uralem, ne-li ještě dále) :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru