Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ťažko vyslovené

20. 01. 2012
0
2
470
Autor
Alionka

 

Na tvári sa mu usadil ustarostený výraz. Pozrel sa mi priamo do očí a zračil sa v nich hlboký smútok.
Úsmev mi zamrzol na perách. Po chvíli po ňom neostala ani ozvena v miestnosti.
Nespočetne veľakrát som sa pripravovala na túto chvílu. V myšlienkach  som sa s tym veľakrát vyrovnávala, dúfala som že až nastane ten správny čas zvládnem to, neukážem pred ním slabosť ako veľmi to potrebujem počuť. Ako dlho som po tom zúfalo túžila a potrebovala.
Teraz mi po lícach stekajú horúce, stratou naplnené a žiaľom zväčšené pramene sĺz.
Neodtiahla som sa keď moju strasúcu ruku chytil do svojej a pevne stisol, nebránila som sa mohutnými a vekom poznačenými rukami ktoré ma objali okolo chvejúcich sa pliec, neodvrátila som sa od zvuku jeho hlasu šepkajúce do ucha to jediné osamotené slovo. Pár písmen spolu tvoriacich obrovský kľúč k úľave  a ku definitívnemu pokoju, to je všetko čo som potrebovala počuť toľko ubiehajúcich rokov. A teraz ma jeho hlas oslobodil jediným- ,,prepáč."

2 názory

Súhlasím s MlčkyaNahlas. Toto nie je poviedka, ale skôr popis pocitov určitej chvíle okorenený klišé. Možno keby bol tento obraz zapracovaný do nejakého príbehu... Vnímal by som ho inak.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru