Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miloš (Dneska má svátek ...)

25. 01. 2012
2
6
874
Autor
Rudyamon

Síla víry je opravdu silná záležitost, hlavně když ji člověk užívá k dobru lidstva. Miloš je kus toho lidstva a víra je pro něho nesmírně důležitá. Bodejť by ne, je to gambler, prohrál už všechno co se dalo a nezbývá mu už nic jiného, než věřit, že dneska se situace zvrtne. Ale jak to bývá, situace se vždycky může zvrtnout - k horšímu.

Miloš se zasvětil pokoře,
víra ho provází čistá.
Zhotovil oltářek na dvoře
a denně na svatá místa

chodí a klade oběti věrně
a prosí o milost, záchranu:
„Dej bože, ať aspoň dneska v herně
potká mě štěstí v karbanu.“



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


6 názorů

8hanka
25. 01. 2012
Dát tip
to ja som jedneho sice nepoznala osobne, ale bolo ho plno v novinach, TV a tiez nepatril k mudrym:)

Rudyamon
25. 01. 2012
Dát tip
To já znal jednoho Miloše a to byla totální hrůza, nervák a cvok ... :-)

Čudla
25. 01. 2012
Dát tip
Znal jsem jednoho Miloše, ale byl hroznej vůl..**

8hanka
25. 01. 2012
Dát tip
aspon v niecom sme pred vami - u nas bolo Milosa uz v pondelok:) Kolega je Milos, podlahol sachu, hra druhu ligu...

Rudyamon
25. 01. 2012
Dát tip
Hra skončila ... :-)

Kočkodan
25. 01. 2012
Dát tip
Vidím to Milosi velice cerne, jásat moc nebudes dnes vecer v herne. Necekej pomoc od oltáre, zas vsechno pro..... na celé cáre.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru