Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O sobě

08. 01. 2002
1
0
615
Autor
fialka

Ve své naivitě nevinná,

va své nevinnosti hloupá,

sama,vždy sama budu snad,

možná zase příjde pad,

ale já z hlavou ztyčenou,

půjdu cestou svou

i bez Tebe.

 

Možná se nedostanu do nebe,

ale budu to já,

kdo se krutostem života nepoddá.

 

Svůj osud pevně v rukou mám,

jen sobě ho zase dám.

Budu se bít ,

za co,to ukáže čas,

ale už  ted vím,

že bojuju

a bít se budu zas.


Amanda
06. 02. 2003
Dát tip
Pisto: Hezka kritika ale ty pravopisne chybicky se daji napsat soukromne jak to tady vetsina pismaku dela...

Ale no tak ! Vždyť to není zločin, udělat hrubku. Já jich mam...

A hlavně - nejsem většina.

Ta odvaha se cení ! (Ve smyslu OCEŇUJE, ne že cení zuby). Jen pár poznámek: VE, nikoliv VA své nevinnosti hloupá, a přijde PÁD, ne PAD. Hlava bývá pochopitelně Vztyčena, a ne Ztyčena. Formalitky, ale ruší. K rytmice : ve čtvrtém řádku bych volil buď "možná ZAS přijde pád", případně "A možná zase přijde pád". Ve stávajícím tvaru tam buď čtvrt doby přebývá, nebo naopak chybí. Řádek 10 by bylo pěkné rozdělit na dva : "kdo krutostem života / se nepoddá. Od řádku 12 by to mohlo znít třeba "ten znovu pouze sobě dám/budu se bít/ zač, to ukáže čas/ jen teď už vím/ že bojoju/ a bít se budu zas". Protože posloupnost zase/zase/zas působí v jedné jediné básni malinko kolovrátkovým dojmem. Tak. Teď jsem Ti to celé přepsal, ale NIC si z toho nedělej. A piš dál, tak, jak to cítíš. To je důležitější, než zalíbit se Pištovi H. Držím palec !

Amanda
08. 01. 2002
Dát tip
Hodne mi blizke... libi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru