Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zakázaná zelenina chutná nejlépe

08. 02. 2012
0
3
954
Autor
Kouzelník

I když dlouho byla zadaná
a plánovala ještě
chtíč pohodit ji na záda
a vrazit do ní koště
(nebo alespoň tu mojí násadu, rozumíme si?!)
u mne stále přetrvával.

Jsa vědom
že zakázané ZELÍ chutí nejlépe
a že kradený je nejlepší
byl jsem to JÁ kdo se viděl
jak se s ní po práci
na tajno PELEŠÍ

ANO
měl jsem na ni zálusk
kdybyste viděli ty její MELOUNY
Patřila zkrátka mezi holky jak LUSK
a já naštěstí mezi hezouny

A tak se stalo jednoho večera
že po šichtě zůstali jsme sami
nafér jsem ho prásknul na stůl
očekával MŇAMY

Odvětila: "Promiňte kolego, jak jsem řekla Novotnýmu včera, musím tohle dodělat.
Tak se nezlobte a dělejte se SAMI!"
.
.
.
!!!PIČKA!!!











WORKOHOLIČKA


3 názory

Delfín
10. 02. 2012
Dát tip
Pravý muž je ten, který pozná, kdy je správný čas jednat! I zelí se musí nechat napřet trochu podusit ve vlastní šťávě, což platí i pro to zakázané! Proč jsi jí nenabídl, že jí pomůžeš dodělat onu práci? Líp bys ji naladil, třeba by i čas zbyl... Vzpoměl jsem si, jak se ten malíř na své vernisáži ptal mladé dívky: "A slečno, milujete také staré mistry?" "No, když nějací přijdou..." aA čínské přísloví říká: "Přišel-li čas, kdo by nepřišel? Nepřišel-li čas, kdo by přišel?"

nápad dobrý, vyznělo to trochu do ztracena s tou zeleninou. Ani broskvičku neukázala?

sharik
08. 02. 2012
Dát tip
stojíš o hlubší kritiku jen proto, že jsi chtěl hluboko, že? ale dobrej závěr :D nechápu, proč mě překvapil, když tě sakra znám už tolik minut...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru