Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na všetko pristúpim, len na ticho nie!

08. 02. 2012
3
7
361
Autor
Arsen

Trestám sa, Bože, sama.Svojou túžbou pribíjam svoje telo znova a znova na kríž bolesti. Nemohúca ubrániť sa jej, ani poddať. Trpím. V záhrade mojej duše vypukol požiar, teplý, svetlý, žiarivý... A spaľujúci. Pálil útroby môjho tela na popol. Sledovala som ten proces a krvavé slzy tiekli mi po perách. Ktoré mali patriť tebe.
Zločinom bolo by neprahnúť, zločinom však je i túžiť. Kto si, že mi vyrážaš dych, zotročuješ si ma, zatiaľ čo moje vnútro kričí: "Nie!"?
Neviem sa ti vzoprieť, tvoja sila, tak nežná, je nepremožiteľná. Nejakým zvláštnym spôsobom, túžim ju zakúšať na končekoch prstov, na perách, na koži. Chrsni mi do tváre svoje búrlivé verše. Zaplav ma rýmami.
Odstav mi mozog od kyslíka, dýchať chcem tvoje bozky. Sladký démon, túžba poddať sa tej vášni, čo mi láme kosti, je skoro tak silná ako vedomie, že nemôžem. Naťahujem svoju vôľu na škripec. Musím obstáť. Môj sladký démon, zabodni mi do srdca kôl vášne, či zapchaj mi ústa bozkami odluky. Na všetko pristúpim, len na ticho nie.

Haló?...

Haló!...


7 názorů

Arsen
20. 02. 2012
Dát tip
Ďakujem... najlepšie je, ked diela vyvolajú emócie... :)

acid
16. 02. 2012
Dát tip
po par riadkoch som zacal plakat krvave slzy

jejdavilda
09. 02. 2012
Dát tip
/*

Arsen
09. 02. 2012
Dát tip
Díky, moc konstruktivní kritika...:)

Honzyk
09. 02. 2012
Dát tip
kurva, to je dramo!:D

obluda
08. 02. 2012
Dát tip
:D pobavilo je podla teba krajsi robert pattinson alebo orlando bloom?

srozumeni
08. 02. 2012
Dát tip
Promiň, ani se mi nechce nic psát, příliš se mě to dotklo, jen *****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru