Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VZDÁVÁM TO

11. 02. 2012
11
11
1117
Autor
Ester Turian

:)

 

Peru se s vánicí

do větru opřená

touha být Atlantem

drtí mi ramena

proměnit na déšť sníh

duhu si vyprosit

ve stínu jasanu

nadějí pokosit

přísliby pro nás dva

které se nestanou

vzdávám to  ať si mě

do dálky odvanou.

 

 


11 názorů

Ahoj Gugu Sokole, děkuji za příspěvek. Tak uvidíme, jak budu úspěšná já u bookface 2...

Gugu
18. 02. 2012
Dát tip
Ahoj Ester, zdraví Ťa Gugu Sokol. Ale nielen zdraví. Veľmi sa mi páči Tvoja básnička "Vzdávam to". Sú to trochu desivé slová. Podobne sú desivé aj slova "Toto nie je cvičenie". To druhé totiž znamená, že sa nejedná iba o cvičný bojový poplach, ale že ide vskutku do tuhého. Kto to však nezažil na vlastnej koži, tak to iba ťažko môže pochopiť. Na druhej strane: Všetko sa dá, len chcieť treba. Nuž a ja práve hneď po prečítaní tejto Tvojej básničky som zrazu pochopil, že prečo si práve takto reagovala na môj príspevok s názvom "bookface 1". Pokúsim sa to vysvetliť vo svojom následujúcom príspevku "bookface 2". Musím však ešte počkať, lebo tu sa vraj dá dať príspevok iba raz mesačne. Ciao! Gugu Sokol.

R.L., Alegno - děkuji i vám.

Alegna
11. 02. 2012
Dát tip
Ester, ta je moc povedená*

Hani, Čudlo - děkuji i vám.

Čudla
11. 02. 2012
Dát tip
/*

8hanka
11. 02. 2012
Dát tip
*****

Srozuměnko - děkuji za reakci.

srozumeni
11. 02. 2012
Dát tip
líbí...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru