Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

bookface 7.

28. 02. 2012
0
0
666
Autor
Gugu

Úsek bookface 7 je pokračovaním predchádzajúceho úseku bookface 6.

 

Augustin Sokol.

bookface 7.

Úsek bookface 7 je pokračovaním predchádzajúceho úseku bookface 6.

Vypínam rádio a zhasínam náladovú lampičku na nočnom stolíku. Cela izba sa ponára do tmy. Veruša tíško zaspáva. Najprv iba spokojne spinká. Potom sa jej ale asi začína niečo snívať. V posteli sa nespokojne otáča zo strany na stranu. Odhaľuje sa spod paplónu. Úplne celá. Pri tých prudkých otáčkach sa jej pritom postupne rozopínajú gombíky na košieľke.

Z košieľky jej náhle zvedavo vykuknú obe prsia. Sú veľké, okrúhle a pevné. Veruša totižto nikdy nenosí podprsenku.

Až neskôr sa dozvedám, že ak by nosila podprsenku, tak by to bola podprsenka číslo štyri.

Je to vskutku veľmi vzrušujúci pohľad. Ale ešte omnoho vzrušujúcejší pohľad je na tie rúžové stopy. Má ich na stehnách. Ešte stále jej tam ostávajú po tých štrumpangliach.

Takému pokušeniu sa jednoducho nedá odolať. Ocitol som sa teda znenazdajky v tom najsprávnejšom priestoročase:

Na správnom mieste a v pravý čas!

Oboma rukami jemne hladkám tie jej nádherné prsia. Zdá sa mi, že akoby Verušino srdiečko začínalo silnejšie biť. Akoby sa aj jej dych zrýchľoval.

Pritom moje hladkajúce prsty, palce a dlane sa nežne dotýkajú a obtierajú aj o jej prsné bradavky. Bradavky sa vztyčujú a tvrdnú. Sú už skoro tak veľké, ako celý prvý článok na mojom malíčku. Pokračujem v hladkaní jej prsníkov. Ale už iba s mojou ľavou rukou. Striedavo jej hladkám obe prsníky.

Pravou rukou jej hladkám pravé kolienko. Ako v tej pesničke:

„Nechytaj ma za kolienko,

tam je samá kosť.

Radšej ma chyť za stehienko,

tam je mäska dosť!“

Beriem si teda z pesničky poučenie. Hladkám jej pravé stehienko. Najmä tú rúžovú stopu po štrumpangli. Je na stehienku úplne hore. Skoro až pri okraji nohavičiek. Ohnem svoj palec. Pri hladkaní sa preto hánka na mojom palci obtiera práve tam:

O jej nohavičky medzi nôžkami.

Vlastne som si to zo začiatku ani plne neuvedomoval. Bolo to skôr akési podvedome vytušené vzrušenie. Ale vtom zrazu len pociťujem vlhkosť na hánku môjho ohnutého palca.

Pozriem sa lepšie. Vidím, že nohavičky medzi nôžkami jej premokajú. Sú totiž úplne navlhnuté.

Zbystrím svoj sluch. Počujem, že jej srdiečko začína silnejšie biť. Jej dych sa taktiež zrýchľuje. Začína vzdychať. Najprv len tíško. Potom hlasnejšie. Ešte hlasnejšie. Nakoniec sa tá moja prebudená nádhera prebúdza z hlasným výkrikom.

Veruša: Óch! Ój! Bože môj!

Síce už nikdy v živote nechcem Honzu ani vidieť. Ale to milovanie s ním mi predsa len veľmi chýba. Strašne by som sa milovala. Hneď teraz. Počkaj chvíľku.

Chór: Veruša zapína lampičku na nočnom stolíku. Vybieha do svojej izbičky.

O chvíľku sa vracia. V ruke má malú pumpičku.

Neskôr sa dozvedám o jej pumpičke viac:

Aj tú pumpičku si vyrobila. Pomáhal jej ale pritom starší brat. Pumpička je z dreva. Je vysústružená a následne na hladko vyleštená, namorená a nalakovaná. Je to dutý valec o dĺžke dvadsaťdva centimetrov a o priemere dva centimetre. V dutine valca je natesno zasunutý drevený piest. Má taktiež tvar valca.

Neskôr mi Veruša aj predvedie, že ako sa táto pumpička naplní:

V starostlivo uzavretej fľaši na zaváranie je hustá a tekutá rôsolovitá hmota s perleťovou farbou. Vyrobila ju jej mama z rôznych byliniek a aj z ďalších prísad. Veruša vezme dočista umyté baranie črievko. Také, čo sa používa na výrobu tenkých klobások alebo párkov. Lyžičkou naplní črievko s tou hmotou. Črievko sa s pomocou krúžku z gumy upevní k ústiu pumpičky. Aj ten gumený krúžok si Veruša vyrobila sama. Potom s rukou pomaly stláča črievko. Obsah črievka sa tak dostane do pumpičky. Piest sa pritom z pumpičky vysunie až do svojej hornej krajnej polohy. {

 

ženská antikoncepce

 

http://www.porodnice.cz/zenske-antikoncepcni-metody

 

http://cs.wikipedia.org/wiki/Antikoncepce#P.C4.9Bny.2C_.C5.BEel.C3.A9.2C_kr.C3.A9my.2C_globule.2C_hubky

 

http://www.zbynekmlcoch.cz/informace/medicina/nemoci-lecba/zenske-antikoncepcni-metody-informace

 

http://www.antikoncepce.cz/?page=1-2-5

 

„Chemické antikoncepčné prostriedky sa skladajú zo základne hmoty, ktorá tvorí fyzikálnu bariéru spermiám, a účinnej, takzvanej spermicidnej látky, ktorá znehybňuje alebo priamo zabíja spermie.

Prednosti: jednoduché používanie, nie je nutná lekárska kontrola, nebývajú vedľajšie účinky. Spermicidné látky sa z pošvy nevstrebávajú a nemajú celkové vedľajšie účinky. Nepôsobia dráždivo a neovplyvňujú negatívne rast Döderleinovho laktobacila.

Nedostatky: nutnosť manipulácie tesne pred pohlavným stykom, nižšia účinnosť.

Poznámky: Spermicidné látky zvyšujú kyslosť v pošve. Takouto látkou je aj Nonoxynol – 9. Tieto látky sú na trhu vo viacerých liečivých prípravkoch a prevedeniach. Ako peny, krémy a želé sú dodávané s takzvanými dávkovačmi alebo s aplikátormi, pre zvádzanie čo najhlbšie do pošvy pred pohlavným stykom. Všetky v tuzemsku dostupné prípravky obsahujú ako účinnú látku benzalkonium chlorid.“

} Veruša sa to všetko naučila od svojej staršej vydatej sestry. A sestru to zase naučila jej mama.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru