Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Naposledy

11. 01. 2002
0
0
1862
Autor
Qliph

Podle mě zatim to nejlepší, co jsem kdy napsal... Měl jsem ji fakt hodně rád, ale podvedla mě s mým nejlepším kamarádem...

Naposledy

 

Záměrně svlékám šupiny letmých doteků,

svědí stejně jako Tvůj poslední pohled,

ty dvě uloupené louče očních důlků,

nesmyslně ledové květy, které nevoní

a jen pálí cejch na moje zpocené čelo.

 

Andělský ďáble, upsal jsem Ti duši,

mlčela jsi a já musel taky sevřít rty,

zamčené krvavým polibkem kruté vášně,

stvrzené mečem králů v tajné jeskyni slasti,

prokletě krásné a samovolně zničující.

 

Naposledy hledím na vchod do té sluje,

už nikdy nevstoupím do její vlhké temnoty,

zapomenuta budiž přísaha válečníků lásky,

bojovat pod standartou zrádce nelze již,

snad jiný syn Amorův bude Tě hájit líp.

 

Odplouvám, smuteční perly nech si na jindy,

nestojím o ně, už nic Tvého nechci znát,

naše válka skončila a vítězem jsme oba dva,

já i on, ale Ty, Ty prohráváš vše, proklínám Tě,

jen jeho je mi líto, černá vdovo nenasytná.

 

Jsem teď hluchý a slepý a chci to tak,

marně voláš, prosíš a slibuješ, svatá šlapko,

miluji Tě navždy, ale jinak, než chceš,

už mi neporučíš, má dávná paní všech rituálů,

pálím mosty a Ty si třeba pukni vzteky…


Pája
13. 02. 2002
Dát tip
áách........wopi.......podvedl mě s jinou.......:-)))

Wopi
13. 02. 2002
Dát tip
Pájo, nevěřím... :))) To by podvedl sám sebe ;-)

Pája
13. 02. 2002
Dát tip
:-))) no jo...mně ta jeho vazba přijde hodně nešťastná :-))) a podvedl se...(mě :-) ) se sebou je rčení z té krásné doby kdy si mě ještě nárokoval :-))))))

Qliph
09. 02. 2002
Dát tip
Sorry za to avi, zapomněl jsem. Ale láska podle mě není o tom, jak moc si někoho připoutám (přivlastním). Nevadí mi, že je s jinyým, má právo výběru, je skutečně svobodná, ale mohl jsem o tom vědět dřív, než lidi okolo. Místo podvod by se tedy dalo použít něco jako zneužití důvěry nebo tak, nevim, jak to přesně popsat. Prostě, když někdo, koho miluješ, udělá něco, co Tě raní (ačkoli tvrdí, že Tě taky miluje) , tak potom docela mrzí, že se o tom všem dozvíš jako poslední, i když se Tě to bezprostředně týká. Ale to asi nepochopí nikdo, kdo něco takovýho nezažil...

Wopi
09. 02. 2002
Dát tip
Neboj, že by bylo moc těch, co to nezažili :)) Inu, když to podáš takhle, je to samozřejmě jiné. Já jsem jen reagoval na holou větu "podvedla mě s jiným", protože mi ta vazba přijde hodně nešťastná, mám pocit, že to bude rčení z dob, kdy muž si prostě ženu nárokoval. S Tvým dalším vysvětlením samozřejmě souhlasím. :)

Qliph
09. 02. 2002
Dát tip
Tak jsem rád, že jsme si to vyjasnili. A slibuju, že už si dám pozor, co říkám, a jak to vyzní :o)

Wopi
08. 02. 2002
Dát tip
Ne, to Ty máš ujetý chápání lásky. Každá lidská bytost je svobodná a je pouze na Tobě, jak si ji umíš připoutat. Pokud ji přitatuje jiný víc než Ty, máš prostě smůlu a nedává Ti to žádné právo někoho omezovat. Považovat něco takového za podvod považuji za pustý egoismus. A příště, když budeš odpovídat, tak je slušnost dát avi - nejsem jasnovidec.

Qliph
12. 01. 2002
Dát tip
Wopi: to jsem nepochopil - nevěra je podle mě podvod a nechápu, proč do toho taháš vlastnictví. Máš trochu ujetý chápání lásky, zdá se mi.

Krel
12. 01. 2002
Dát tip
zařazuji do klubu....smutné, ale realita je občas taková a lásku chápu úplně stejně ujetě jako Ty...

Pája
11. 01. 2002
Dát tip

Wopi
11. 01. 2002
Dát tip
"podvedla"? tys byl jejím smluvním vlastníkem?? nerozumím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru