Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Usmev

05. 01. 2000
3
0
1264
Autor
Kyslik

dufam, ze sa zasa Bibsa nenastve

ides, hladis pohladom to, co okolo sa toci, dymu dovolis, aby sa vkradal do tvojho vnutra, stojis, ides, aby si pustil to, co nechce v tebe zostat... a zasa len sedis, mracis sa na mrazika a vsetko ti pripada neskutocne, stojis a predsa ides, cakas ... prisiel a predsa odisiel, hovoril a predsa slova stratili sa, spieval a zasa melodia usla, nepocuje, nevidi, nechodi a predsa odchadza, vstane.... slova utocia, snazi sa, odchadza a predsa zostava, vracia sa a zasa je prec... pozera a nevidi nic, zablesk svetielok malych, vypatie, triaska, .... odisiel a predsa prisiel....
Naso
11. 07. 2001
Dát tip
my nezasvätenci síce nechápame ale cítime... T.

zámek
21. 03. 2000
Dát tip
... jéje ... snad abych odešel, když už jsem přišel ... ještě něco ... TIP

Bára Braun
02. 03. 2000
Dát tip
Úplně si mě okysličil...pěkné, ale přesto je mi smutno

Bibša
28. 02. 2000
Dát tip
Dlouho už tu nejsi a já nevím, jestli už je líp :-) A tak věřím a na dálku doufám a těším na jeden z věčných návratů...

Print
07. 01. 2000
Dát tip
Už jsem tě potřeboval!!!:-)))

Jean
06. 01. 2000
Dát tip
Líbí. Tak trochu beat, tak hodně kyslíku...

Bibša
05. 01. 2000
Dát tip
Nenaštvala se, naopak, dnes jsi to neměl psát, je den Blbec a Bib pláče nad klávesnicí a nevidí na písmenka ... "slova utocia, snazi sa, odchadza a predsa zostava, vracia sa a zasa je prec ...."

Jen nevidím ta světýlka ... mlčím, čekám na tvé další dílko, abych mohla napsat něco rozumného!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru