Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tomáš (Dneska má svátek ...)

07. 03. 2012
1
5
820
Autor
Rudyamon

Jsou podivuhodné věci mezi nebem a zemí. Tomáš věděl s kým má do činění a dokonce dostal i upozornění, že žít s hlavou v oblacích není dobré. Přesto s těžce pracující slečnou zašel ... kdoví kam, ale to je jedno. Pro jeho ponaučení je podstatné ráno ve křoví a bez cenností. Doufejme, že si to zapamatoval a příště půjde radši do „autorizovaného zařízení“ k tomu určenému.

Neuvěřil Tomáš slečně,
kterou potkal na štaci,
že je hodně nebezpečné
ztrácet hlavu v oblacích.

Když se ráno probral v křoví,
kdo ty ztráty spočítá?
Chybí zlato po dědovi
a portmonka nabitá.



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


5 názorů

Rudyamon
07. 03. 2012
Dát tip
Tom to schytal ... jen snad něco nechytnul ... :-)

Kočkodan
07. 03. 2012
Dát tip
Já dodám pro presnost, ze ne vzdycky Vznikají problémy venerický. Chces-li mít zdraví záruku, pouzij výrobek z kaucuku.

Čudla
07. 03. 2012
Dát tip
Jo, to už tak někdy chodí. *

avox
07. 03. 2012
Dát tip
Takhle bych to chtěla říci: Když je Tomáš nevěřící poučí jej zkušenost zdá se, že jich už má dost - nebude už nikdy více lovit slečny u silnice...

Kočkodan
07. 03. 2012
Dát tip
Vubec se nesmeju tomu Tomu, Brzy i na kozní musel k tomu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru