Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až ji pustíš k vodě.

10. 03. 2012
2
4
261
Autor
Pan Flynt

Zítra ráno se probudíš a budeš všeho moc litovat. Výčitky, kocovina a chuť vrátit čas. Ještě nějakou dobu budeš vzpomínat. Budeš s ní chtít strávit ještě aspoň jednu noc, jenom ležet vedle sebe, při poloprázdné lahvi vína, kouřit cigarety, milovat se znova a znova a přitom poslouchat hudbu, která ti ji teď tolik připomíná. Za pár dní se trochu sebereš a budeš chtít zapomenout, ale to nebude tak jednoduchý. Upřímně, bez chlastu nemá cenu to zkoušet. A s ním je to ještě horší. Každopádně se budeš chtít mstít. V téhle chvíli je jedno, jestli jí a nebo sobě. Ojedeš první holku, která se nabídne. Ani nevadí, že je buď hloupá, ošklivá nebo tlustá. Nezapomínej, že jsi namol. Stačí když je zoufalá- třeba stejně jako ty. Takhle jich pár vystřídáš. Nějakou dobu se to potáhne, ale žádná není jako ona, žádná není jako ta, kvůli které tohle všechno děláš. Budeš se chtít vrátit, ale nepůjde to. Holka si za tebe náhradu najde vždycky rychle. A stejně rychle zapomíná. Nebo to aspoň výborně předstírá. Budeš si chtít sbalit kufry a vypadnout hodně daleko. Možná se ti to podaří. Možná budeš patřit mezi šťastlivce, kteří začnou žít jinak a snad i šťastně. Vlastně, časem se ti to povede docela jistě, protože jednou jsi dole a…dál to znáš. A víš, co bude následovat po tom, co se ti tohle podaří? Jo, přesně tak. Vrátí se. Až se tak stane a ty nedokážeš říct ne, možná ti dojde, že dřív nebo později přijde další ráno, kdy se probudíš a budeš všeho moc litovat.


4 názory

romantika je dost široká jen nevím může-li býti také hluboká...

Pan Flynt
10. 03. 2012
Dát tip
Třeba ne, ale z témat ve výběru mi to připadalo romantice nejbližší..no, nevím, možná jenom můj pocit:)

srozumeni
10. 03. 2012
Dát tip
**** Jen vlastně nevím, jestli je to tak až moc romantické...***

připomíná....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru