Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Anděla (Dneska má svátek ...)

11. 03. 2012
2
7
892
Autor
Rudyamon

Anděla to nemá v hlavě asi moc v pořádku. Už odmala, snad díky svému jménu, měla tendenci všude hledat a vidět anděly. Jak letěla léta, bylo to s ní horší a horší. Už je nejenom viděla, už s nima i mluvila, hádala se i hrála a kdoví co ještě ... A tak jí z toho úplně hráblo. Tuhle příhodu nám v hospodě za pivo vykládala snad stokrát, pivo ovšem dostala jen jednou ... :-)

Anděla nám vyprávěla
neskutečnou báchorku -
jednou šlápla na anděla
v noci doma na dvorku.

Anděl řval a byl i sprostý,
zavřela ho do flašky.
Když nám o tom lhala po stý,
byla zralá na prášky.



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


7 názorů

avox
11. 03. 2012
Dát tip
Tohle ti nikdy neprominu podezírat mne z pití ginu Aladin byl by mi snad blízky kdyby měl v lahvi skotskou whisky :-))

Rudyamon
11. 03. 2012
Dát tip
:-)

Kočkodan
11. 03. 2012
Dát tip
Prílis jsi Nado vypila ginu, ted z toho blouznís o Aladinu. :-)

avox
11. 03. 2012
Dát tip
Že by fakt anděl, koho zhlídla jak mu do flašky nacpe křídla? Mně zas vyprávěl Aladin jak se mu z lahve vylil džin...

Čudla
11. 03. 2012
Dát tip
/*

Kočkodan
11. 03. 2012
Dát tip
V lednu ji povedel hlas uvnitr hlavy, at se jde vykoupat do Vltavy. Brzy má na tele modré flícky a pilne polyká andelícky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru