Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marnotratné snění

12. 03. 2012
2
4
740
Autor
Nico_Ais

 

A zase ten smysl..kde je? Kde ho najít? Zas se v tom utápím..bezradně hledám a usilovně přemýšlím..marně..všude je prázdno a pusto obklopené plačící tmou a útrpným zoufalstvím..bolestivé myšlenky se mi každou sekundou zarývají do marné duše té prázdné schránky..ach zdání klame! Věk mladý, pocity zestárlého a vyčerpaného starce..záchvět chtíče lepšího stavu..toho, na který poslední dny každou minutu své existence upírá svou mysl..přání, jež předčilo všechny v jejím životě..tak silné, tak bláznivé, tak neuvěřitelné..a kéž by opravdové..nic, zhola nic teď v tuto chvíli pro ni není důležitější než ten osvobozující a uvolněný klid..ta krásná samota znějící jako tichá rajská hudba..to zářivé světlo se záblesky pohlcující temnoty..ta vůně, libá vůně prohnilé zeminy..a poté už jen ten věčný cit nekonečného uspokojení..ooo jak překrásné to snění..nechci probuzení..nechci už sebe.. mám jen přání jediné..skončit se vším a odejít do ráje..toho svého..vysněného..dokonalého..ujetého..


4 názory

Já píšu většinu děl za sebe...:)

Nico_Ais
12. 03. 2012
Dát tip
nic není nemožné...napsala si někdy dílo kde jsi nepsala tak trochu i o sobě? já upřímně řečeno ne,ale myslím si že to má větší váhu stavět na osobních prožitcích :)

Nico_Ais
12. 03. 2012
Dát tip
nic není nemožné...napsala si někdy dílo kde jsi nepsala tak trochu i o sobě? já upřímně řečeno ne,ale myslím si že to má větší váhu stavět na osobních prožitcích :)

jednou se v tom ráji sejdeme...:) taky se mi tam občas chce ...teda, takový těžký spisy takhle po ránu :D až jsem musela vypnout muziku, abych se mohla soustředit...má to myšlenku a je to složitý, proto nepočítej, že se to tu bude někomu líbit ;)...Věk mladý, pocity zestárlého a vyčerpaného starce// tohle mě zaujalo, dost..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru