Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Růžena (Dneska má svátek ...)

13. 03. 2012
0
8
893
Autor
Rudyamon

Lidi mají různé oblíbené barvy. Někdo tvrdí, že modrá je dobrá, jiný oponuje, že jen červená je barvou zítřka a další přesně ví, že jenom po zelené se dostaneme k cíli. Nad tím se jen uchechtne chlapík, po kterém se slehla černá zem, přičemž jemu na barvě vlastně původně vůbec nezáleželo. No a Růžena? Ta miluje růžovou. A její manžel? Ten miluje ... kdoví jak to vlastně je.

Růžena má v oblibě
jen růžové blůzky -
co se týče spektra barev,
má obzor dost úzký.

Její manžel, ten je jiný,
když poklonu jí složí,
řekne jenom: Božínku,
ta růžová je boží.



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)




8 názorů

Rudyamon
14. 03. 2012
Dát tip
Tady se to rozjelo ... :-)

Kočkodan
14. 03. 2012
Dát tip
Sípky budou dále rust, Princezne je cítit z úst.

avox
14. 03. 2012
Dát tip
"málo hnusí" - tak jen trochu? to mne udivuje, hochu Růženku, tu ještě víc z buzení nebude nic...

Kočkodan
14. 03. 2012
Dát tip
Takový budícek pomocí pusy Také mne se málo hnusí. 

avox
14. 03. 2012
Dát tip
Dlouho spát, je jistě prima zvláště, když je venku zima od věci však jistě není ani sladké políbení za účelem probuzení :-)))

Rudyamon
13. 03. 2012
Dát tip
Tak ono to je o té Šípkové ... :-)

Kočkodan
13. 03. 2012
Dát tip
Na zámku ted vsichni chrní, obrustá je hradba z trní. Závidím ti milá Ruzo, dlouho spát, no to je zuzo!

avox
13. 03. 2012
Dát tip
Když Růženka svátek slaví přeje si jen stálé zdraví nemá žádný zvláštní sen i to přání - proto jen že by nemělo nic bolet až bude spát příštích sto let...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru