Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Herbert a Elena (Dneska má svátek ...)

16. 03. 2012
1
6
808
Autor
Rudyamon

Jsou různé styly, jak zapůsobit na dámu (a třeba i pána) svého srdce, možnosti jsou takřka nekonečné. Kdysi třeba stačilo prohodit nenápadnou zmínku o jediněčné sbírce motýlů a bylo to. Pak přišli časy, kdy stačilo pozvání na schůzi s následnou akcí „vypij co můžeš“ a pokud to pak šlo, tak to šlo. Herbert si zvolil poněkud netradiční námluvy, můžeme se tedy divit výsledku?

Herbert líčil na Elenu
prapodivné pasti,
například jí šálil hlavu
svojí láskou - k vlasti.

Elena to dala na vrub
jeho vztahu k pivu,
tak se radši vymanila
z jeho sféry vlivu.



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


6 názorů

Rudyamon
16. 03. 2012
Dát tip
Tak, tak, je to zvíře a patří mu to ... :-)

MKbaby
16. 03. 2012
Dát tip
Jakej chudák? Nemá se chovat jako zvíře :) Ovšem rozštípla to avox :)

Rudyamon
16. 03. 2012
Dát tip
Chudák Herbert ... :-) Díky všem ...

avox
16. 03. 2012
Dát tip
Herbert pořád tolik pije až nemůže na nohy? Elen ovšem střízlivá je nasadí mu parohy...

MKbaby
16. 03. 2012
Dát tip
Marně Herbert pití skrýval za svou věrnost vlasti, na dno sklenky když se díval, měl vždy pocit slasti. Na Elenu zapůsobil špatným dojmem tuze. Jeho žízeň dívka smělá přirovnala k duze.

Kočkodan
16. 03. 2012
Dát tip
I já slysel o Herbertu, Ze prehání pití, poslala ho správne k certu, S ním by byla v riti.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru