Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Josef (Dneska má svátek ...)

19. 03. 2012
5
10
922
Autor
Rudyamon

Pepíků je na světě opravdu hodně a tak oslava jejich svátku má opravdu masový charakter. Majitelé hospod, hospůdek, hostinců a klubů jsou na to připraveni, neboť průměrný Pepa se činí a vypije nadprůměrný objem tekutin, jelikož má opravdu velký strach z dehydratace. Jen to ráno pak bývá těžké, ale Josef vždycky tvdí - stálo to za to, ať oběť je jakákoli ...

Na Josefa půlka světa
dlí v lihovém oparu,
když pak k ránu dojdou prachy,
všechno bude postaru.

Soused Pepa navrátí se
bez šatů a zubů,
nastane čas vzpomínek
a poloprázdných klubů.



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


10 názorů

MKbaby
20. 03. 2012
Dát tip
Smutný příběh 3: Rum, kontušovka, čert, višňovka, ořechovka, jeřabinka a špenátová... :)

avox
20. 03. 2012
Dát tip
Smutný příběh 2: Lehce se mi to neříká Pepka znám jen námořníka Vždy když sis s ním připít chcem pohostí nás špenátem...

Rudyamon
20. 03. 2012
Dát tip
To je drama ... :-)

MKbaby
19. 03. 2012
Dát tip
Smutný příběh: Do hospody vypravila Pepka. Teď je vdovou. Pepka klepla pepka...

Rudyamon
19. 03. 2012
Dát tip
Hezké Josefovské příběhy ... :-) Ať žije náš generalisimus Josif Vissarionovič Stalin! Ještě že už dávno chcípnul ... :-)

Zimní kral
19. 03. 2012
Dát tip
Já snad ani žádného Josefa neznám kromě Josefa Vissarionoviče Stalina.:-) T

I můj milý Josef se chystá zdatně se vypořádat s přiděleným jménem. No, v alejích se to ztratí.*

Čudla
19. 03. 2012
Dát tip
Já mám vnoučka Josefa a ten má zubů plnou pusu. Jsou mu teprve 2 roky. *

Kočkodan
19. 03. 2012
Dát tip
Já jsem mel tatínka take Josefa, jeho chrup vsak do blizsího kontaktu s krysarikem, buldokem, civavou, dalmatinem, jezevcíkem, kokrem, labradorem, malamutem, pudlem, rotvajlerem, setrem ani dalsím jiným psem neprisel. 

Můj táta Josef přišel o zuby na Silvestra. Též byl v oparu. Pivním i v "pamprlíkovém." Stalo se to na jednom penzionu, kde jsem tehdy pracovala. Ráno zuby nebyl. Hledali jsme, hledali, nenašli. Dědu Josefa jsme podezírali, že je v opilosti spláchl. Já hledala ještě v lednu, únoru, březnu. Nic. V dubnu jsem šla vyvětrat a omýt proutěnou boudičku našeho psa - krysaříka, kterou měl vevnitř v domě. V ní jsem našla - zuby. Byly celé, nerozkousané, pejsek jenom jemně tři měsíce žužlal a olizoval. Mňam. Pro něj. Ale dědek Josef byl rád, že je má. Ty nové ho totiž stále tlačily.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru