Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ivona (Dneska má svátek ...)

23. 03. 2012
3
7
807
Autor
Rudyamon

Pokud se doslechnete, že někdo z vašich známých pracuje na úřadu vlády, nebo v podobně důležité instituci, je v první řadě třeba zjistit, jakou funkci zastává, neboť to celou situaci mění. Neříkám, například kuchařka, to je důležitá funkce, bez ní vláda padne do tří dnů. Anebo uklízečka, bez ní se vláda rozpadne špínou do týdne. A že té špíny tam je ...

O Ivoně rozneslo se
prý je vševědoucí,
jelikož se zaměstnala
na úřadu vlády.

Místním drbnám v hlavách lezou
prapodivní brouci -
podílet se na vládě,
jo, to by ony rády.

A Ivona z kamrlíku
vyndá mop a hadry:
„Holt dneska i na úklid
se vyžadují kádry.“



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


7 názorů

Rudyamon
24. 03. 2012
Dát tip
Tímto kandiduji na prezidenta, neboť jsem odhlalil tajemství moci a opravdu vysoké politiky ... :-) Díky všem za hlasy ... :-)

Zimní kral
23. 03. 2012
Dát tip
To bude šikovná uklízečka.Během krátké pauzy, zametla všechny kauzy! :-)T

Kočkodan
23. 03. 2012
Dát tip
Holka se „promyla“ do „vyssích pater”, údajne nekouká na stav jater. Myslím ze pujde o jistou pózu, jak takhle kasle na cirhózu.

avox
23. 03. 2012
Dát tip
Ivona je uklizečka, otázkou je jestli přečká Nečasův volební čas (Je v tom jedna potíž často chlastá totiž) O svém svátku Ivona i Kalouska překoná bývá "pod obraz"...

Kočkodan
23. 03. 2012
Dát tip
Ve vláde vypukla nova éra, mení se názory premiera. Netusí ministru celá smecka, ze Petu rídí uklízecka. Necase nadchly precisté schody, kdyz poznal Ivonu, téz její svody.

Kosmetička podlahových krytin a na vládě?!! No to už je nějaká funkce.*

Čudla
23. 03. 2012
Dát tip
Bude-li každý z nás z křemene, je celý národ z kádrů.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru