Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marná láska

12. 01. 2002
0
0
765
Autor
LukTuk

pro jednu kamosku,co chce delat blbiny

Jsem zamilovanej a nevim,

jak dostat te z hlavy ven.

Jsem zamilovanej a neni

to jen tak nejakej sen,

co priletel a vyleti zas ven.

 

Ted nevim,co jeste psat,

snad jen to,ze koncem ledna si budem zivot brat.

Skocime dolu a uvidime v dali,

nas zivot,ktery jsme tak lehce vzdali.

 

Pockej,vzdyt nekdo tu ted stoji,

ma te rad a roni slzy.

Ted nesmis to takhle vzdat,

zkus vstat a z zivotem se prat.

Zivot je tak krasny,

jen musis umet zit a

nenech se ztahnout,vzdyt mas

svuj vlastni cil.

 

Uz je pozde,...

ted skocili jsme dolu,

rodice placou 

a do hrobu nam kytky hazou.

 

Co je tohle za napad,vzdat to

a na vsechno se vykaslat???


Amanda
11. 03. 2003
Dát tip
Ma to svuj naboj a silu ale nemel bys to tak misty nasilne hazet do rymu :-)

Tygřice
27. 01. 2003
Dát tip
Tak nevim kdo zna dvou je zklamany vic...?

Maretta
17. 01. 2003
Dát tip
trochu sprav rytmus a je to fajne!

Marigold
17. 01. 2002
Dát tip
Škoda, že nemáš hacky a carky....jinak je určitě "s" životem, taky je určitě "s"tahnout....ale to je vcelku jedno. To se vždycky nějak přežije (to byla jenom taková poznámka pod čarou...). Jinak co se poezie týče, je to myslím, klasická "samoléčba". Jako prvotina je to ale myslím docela fajn. Na začátku jde o to se hlavně vypsat. Čím víc píšeš, tím víc se to většinou zlepšuje. (BTW: nikdy bych do tebe neřek, že budeš na poezii:)...). Co se týče nápadu, tak je mi z toho těžko, ale to tak z takový depky bejvá... Jinak vítej na Písmákovi :-). Samozřejmě, pokud budeš mít chuť, jsem vždycky tam, kde bývám. Na tebe mám čas kdykoliv. Moc rád... Jako vždycky. Jako obvykle. Pořád stejně... ŽIJ BLAZE !!! Já.

Gastarbajtr
13. 01. 2002
Dát tip
tak pokud už jste skočili, můžu jenom popřát hodně štěstí, ať vás neupustěj jako Brežneva.... ....a jinak, pokud ne, tak si lámu hlavu, kde se tolik takových lidí pořád bere, asi musím žít v jiným světě........

valerinka
13. 01. 2002
Dát tip
zapracuj na tom jeste........bylo by to dobry jako pisnicka!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru