Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Arnošt (Dneska má svátek ...)

30. 03. 2012
3
8
756
Autor
Rudyamon

Arnošt je pracovník v oblasti sociálních služeb, jak je patrno z konce básničky. Jinak je to ale vynálezce na úplně volné noze. Právě vynalezl něco opravdu velkého, nadšeně to v duchu již srovnával s vynálezem teórie relativity, igelitu a toaletního papíru. Chtěl si svůj vynález patentovat, ale zamítli mu to! Pochopitelně ho to ranilo. Naštěstí má svou milovanou práci ...

Arnošt sdílel vizi světa
s velikány chytrosti.
Taky přispěl, žádná věda,
vždyť byl dobrák od kosti.

Vymyslel svět ve kterém
měl by se fajn, bez dřiny.
Zamítli to, čert je vem!
A dál čistí latríny …



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


8 názorů

Rudyamon
31. 03. 2012
Dát tip
Tak toho neznám ... :-(

Taky jsem znala jednoho Arnošta....Hezké vzpomínky*

Kočkodan
30. 03. 2012
Dát tip
Jsi tedy v tomto prípade asi moc mladý – rec byla o Arnostu Kavkovi.

Rudyamon
30. 03. 2012
Dát tip
Hm, o koho tady vlastně jde ... ?

Kočkodan
30. 03. 2012
Dát tip
Odstupme na chvíli od klozetu, zesnulý zpevák prece je tu. Zralejsím rocníkum pomucka stací - mel vhodné jméno z ríse ptací.

Zimní kral
30. 03. 2012
Dát tip
:-) T.

Čudla
30. 03. 2012
Dát tip
/*

avox
30. 03. 2012
Dát tip
Když dal Arnošt výpověď, otevřel se mu prý svět Jenže včera přines pošťák velké psaní pro Arnošta - latríny má nechat tak a naklusat na pracák (Arnošt prý by hned vzal výpověď zpět)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru