Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevyrovnaná

01. 04. 2012
1
2
537

 

Mum: You smell like alcohol and cigarettes! Me: No, I smell like teen spirit!


Co o mě napsat? Spíš charakterické rysy, protože po fyzické stránce se nemám čím chlubit.

Mám hnědé vlasy (nepodstatná informace, která však pomůže začít.) Hodně barvení na nich zanechalo hodně odstínů a tak na slunci hrají všemi barvami. To je asi tak všechno.

Jsem hádavá, arogantní, agresivní, někdy i zlá. Strašně tvrdohlavá. Samozřejmě. Hodně upovídaná. Opravdu to někdy hodně bolí. Možná snad vtipná a usměvavá. Nejde to ruku v ruce s tím, co jsem napsala předtím. Taková prostě jsem, nevyrovnaná. 

Můj charakter je velmi zvláštní, nechápu ho ani já, natož vy. Tak to je asi všechno.  

Myslím si o sobě, jakej jsem rebel. Přitom jenom chodím ven, kouřím a piju. Žeby ztracená generace 21. století? Také dobrá výmluva, co? Já počkám, až nás tak označí literární kritici. Do té doby půjdu v klidu "rebelovat".


2 názory

Petr.II
01. 04. 2012
Dát tip
jo, proč, ne :)

Petr.II
01. 04. 2012
Dát tip
jo, prč ne, *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru