Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milovati chlapce

13. 01. 2002
0
0
780
Autor
Lucika100

Jak se pozná láska?

Je mi 16 nevím.

Že věk neomlouvá?

Ale ano!

 

Chtěla bych varovat hodne holky jako jsem já, ať si nezacinaji s hodnyma klukama jako je muj kluk. Protože spolu začnete chodit, všechno bude úplně v pohodě bude vám spolu dobře a vy jednou zjistíte že jste na něm citově závislá a co je horší že on je závislý na vás. Už mu nemůžete dát kopačky a ani nechcete, protože k němu cítíte jistou formu lásky. Bude z toho dokonalý vztah plný štěstí a něžností ve kterém oby dva ale dobře ví že spolu nechtějí strávit život. Jak pak naleznete odvahu se rozejít???

 

Já nevím... Já už s ním chodím rok... A neumím a nechci se s ním rozejít...

 

Budu to ale jednou muset ukončit...

 


Jazžov
27. 09. 2003
Dát tip
To je dobrý, to se časem vsákne. Hlavně nepřemýšlet!

Lucika100
14. 03. 2003
Dát tip
No uz jsme se rozesli. ted je to 4 mesice. A je nechapu jaktoze se muj zivot nezhroutil ale nezhroutil. Ziju dal a je mi fajn. i bey nej. Tesim se a najdu noveho skveleho a snad i lepsiho kluka. Zatim jsem sema a asi tak i dlouho zustana protoze do vztahu s nejakym blbeckem nejdu ani omylem. Ja mam na kluky stesti. To prijde.

Lucika100
25. 10. 2002
Dát tip
Buch uz je mi sedmnáct a s tím klukem furt chodím!! To je co? Ale vypadá to na rozchod, chová se poslední týdny divně, nechce mi říct proč, podle něho je vše v pohodě ale nechová se tak! Ale stejnak to s ním bylo fajn a filosofování je fakt nahouby ja to už radši nedělám je to pohodlnější a snazší nechat plynout věci a události tak jak jdou! Mejte se fajn

Gastarbajtr
16. 08. 2002
Dát tip
Asta: ahááá, tak proto mám furt ty maléry...páč filosofuju, co by kdyby a co bude když....:-))) k dílu: já nevim, já jsem nikdy žádný hezký vztah nezažil, a když jsem se už (jedinkrát v životě) "rozcházel", bral jsem to jako velkou úlevu....

Lucika100
19. 01. 2002
Dát tip
Tak skvely vek a tak brzo končí pommooooc!!!!!!

Wopi
13. 01. 2002
Dát tip
no jo, to patří k věku, nech se tim nést, on to čas všechno vystříbří ;-)

Astalavista
13. 01. 2002
Dát tip
Wopi: Já jsem teda v 16ti nepřemýšlel nad jistými formami lásky... To je šílená formulace :), snad už je to dávno a nevzpomínám si, ale bylo to tak, že jsem asi vůbec nepřemýšlel, zkrátka jsem to bral tak, jak to přicházelo. Nějaký filozofování co by bylo kdyby, nebo co bude když, je strašně nepřirozený a zadělává to na malér. Ale je asi fakt, že to patří k věku....

Wopi
13. 01. 2002
Dát tip
já myslel ty ZMATKY, že patří k věku :) a jinak - právě to jsem radil - aby to nechala plynout, jak to jde ;-) jé... kdyby mě mohlo být na 1 den 16 :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru