Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Propagace tanečních

13. 01. 2002
0
0
783
Autor
Lucika100

Děcka! Kdo eště nebyl na tanečních a váhá jestli má jít, tak už nemusí!

 

Taneční jsou naprosto super to se musí zažít...

A jestli tam jako já potkáte super kluka(holku) pak se jako já celý týden budete těšit jen na taneční...

 

Běžte na taneční všichni je to skvělá příležitost poblbnout a poznat plno zajímavých lidí...

 

No a absolventi vyzívám k  diskuzi líbilo se vám na tanečních??


no v tanecnich jsem teda byl a ze by me to nejak extra uchvatilo...to teda urcite ne...spis peknej opruz......nejlepsi byli ovsem prodlouzeny kde se clovek mohl perfektne vykalit....to zas jo....ale ze bych ta menkdy tancoval to fakt ne....a dneska si to uz nepamatuju...a to je to teprve dva roky....

Gastarbajtr
16. 08. 2002
Dát tip
já taky chodil do tanečních a taky jsem tam našel super kamarádku - byla rezavá a s pěnou...jen na můj vkus byla trochu vlažná....:-))) a můžu říct, že jsem lekci nevynechal ani jednou :-))

Astalavista
16. 08. 2002
Dát tip
Gast: No jo, zrzky jedny točený:))

Borec
15. 01. 2002
Dát tip
Sofieee - Co se ti na nich zdálo odporný?

Sofieee
14. 01. 2002
Dát tip
...snad ze by to zase patrilo k věku..??? My meli taneční ODPORNÝ!!!

Borec
13. 01. 2002
Dát tip
I já jsem chodil do tanečních a klidně je můžu všem doporučit. Potkal jsem tam zpoustu zajímavých lidí a narozdíl od svých spolužáků, kteří taneční trávili v hospodě, jsem se naučil docela slušně tancovat. Myslím, že je lepší chodit do tanečních již v útlém věku, než se učit tancovat v dospělosti, kdy už to asi není takovej vodvaz.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru