Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ema (Dneska má svátek ...)

08. 04. 2012
3
10
945
Autor
Rudyamon

Snad se nenajde nikdo, kdo by neznal tu větičku - Ema má mámu a máma má Emu. Pro mnoho z nás je to první věta ze slabikáře, kterou jsme se naučili číst. A i když jsme mezi tím přečetli a zapoměli mnoho jiného, tahle v nás zůstala. Jenže, ono to bylo jinak, s tou Emou a její mámou, myslím. A nebyla to žádná idylka, ale fakt pořádný životní fofr.

Ema měla mámu
a máma měla chlapa.
Ema byla malá
a nemohla to chápat,

že táta utek s ženskou
a máma v potu tváře
tak nestala se hvězdou
ze stran slabikáře.



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


10 názorů

Rudyamon
13. 04. 2012
Dát tip
Díky Berte ...

Rudyamon
08. 04. 2012
Dát tip
Kočkodan: To je to pravé, a kvůli tomu je možno žít ... kurňa, před psaním jsem si zapoměl vzít prášky, omlouvám se :-) :-) :-) Bert_Hoffman: Tohle jsou jenom blbůstky, ale je fakt, že by se to mělo snad někdy trošku dotáhnout ... ale co, o blbůstkách jen dobře, no ne ... ?

Kočkodan
08. 04. 2012
Dát tip
My tam meli myslím první vetu „Se Sovetským svazem na vecné casy a nikdy jinak.“

Rudyamon
08. 04. 2012
Dát tip
... nicméně, navzdory blbůstkám, bez žertu pravím - šťastná to dcera ...

Ema NeEma, mít mámu je fajn.*

Rudyamon
08. 04. 2012
Dát tip
Taky měla mámu ... :-) Hm, ale měla někdy Danu ... :-)

Čudla
08. 04. 2012
Dát tip
Napadla mě Ema Destinová a tu mám rád. *

avox
08. 04. 2012
Dát tip
Ema brzy začne chápat nemít máma tehdy chlapa, nebo Danu mít tak máma, byla by na světě sama...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru