Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Aleš (Dneska má svátek ...)

13. 04. 2012
2
7
795
Autor
Rudyamon

Závislosti na internetu a na počítači se projevují různými způsoby. Některé jsou neškodné. Například Aleš si na večer k počítači zásadně kupoval zavináče a večeři neříkal jinak, než upgrade. Některé závislosti jsou ale hodně nebezpečné a ty už pak patří do péče lékaře, pokud ovšem i on netrpí podobnou závislostí. Navíc je kromě somotného závisláka ohroženo i jeho okolí a jeho milovaný počítač, neboť na netu číhají mnohá nebezpečí v podobě virů, baktérií a jiné havěti.

Brouzdal Aleš po netu
bez smyslu a cíle,
jen tak, aby okořenil
osamělé chvíle.

Netušil, že na síti
číhají bakterie.
Počítač mu kleknul
a on sám je rád, že žije.



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


7 názorů

Rudyamon
18. 04. 2012
Dát tip
Vše nejlepší ... :-)

už mi to zase stojí (neklečí)...s tím počítačem jsou někdy problémy, no :o) a svátek obvykle slavím na Miluláše. típek

Kočkodan
14. 04. 2012
Dát tip
MK: Ne, nás Ales byl vyroben o pár let pozdeji a má i jiný druh napájení.

Rudyamon
14. 04. 2012
Dát tip
Čudla: Myslím, že nejlíp to ví MKbaby ... :-) Kočkodan: Jo, jo, vše nej ... :-) MKbaby: To je teda stroj, ten Aleš .... :-)

MKbaby
13. 04. 2012
Dát tip
Myslíš tohoto Aleše? http://oldradio.cz/ts4103.htm :)

Kočkodan
13. 04. 2012
Dát tip
Ales je smolar, nutno ríci, na netu chyt i tasemnici. A vsechno nejlepsí nasemu písmáckému Alesi Novákovi!

Čudla
13. 04. 2012
Dát tip
Napadl mě Mikoláš Aleš, ale to je blbost, co? *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru