Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rudolf (Dneska má svátek ...)

17. 04. 2012
2
6
522
Autor
Rudyamon

Rudolf je další z generace vědců, docentů, akademiků a vůbec všech vědátorů, kteří posunuli lidské vědení kupředu. Alespoň on sám si to myslí. Denně pokračuje ve svém vzdělávání, je čím dál moudřejší a čím dál chytřejší. I tohle si myslí alespoň on sám o sobě. A přišel velký den, kdy se rozhodl vzít útokem velkou instituci, na jejíž půdě se to moudrostí jen hemží - Akademii věd. Tam jim předvedl jeden z nejtěžších kousků, které dovede. Akademici byli ve vytržení a místo, o které žádal, mu dali. Nenadarmo se říká „IQ tykve“ a s tím fakt jen do kotelny ...

Rudolf díky svému IQ
zjistil váhu zralé tykve
jen pohledem, bez měření,
chytrý k neuvěření.

Když instituce přišla k slovu,
jak problém zvládl fortelně,
nabídla mu plat a smlouvu
a teplé místo v kotelně.



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


6 názorů

avox
18. 04. 2012
Dát tip
řekněte, co s ním když nám topí plyn? asi mu dám kvinde, může topit jinde...

Rudyamon
18. 04. 2012
Dát tip
Vy jste esa ... :-)

Kočkodan
17. 04. 2012
Dát tip
Svaly ztuhly, jak se tam ciní, Zelezny Ruda ríkaj mu nyní.

avox
17. 04. 2012
Dát tip
je pro mne tohle jméno Ruda jen synonymem slova nuda však pochválila bych ho velmi kdyby šel za mne do kotelny...

Ke jménu Rudolf patří sob s červeným nosem. Toho taky nemám ráda. Jako jeho pána.*

Čudla
17. 04. 2012
Dát tip
/*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru