Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

20 bookface

18. 04. 2012
0
0
714
Autor
Gugu

Znovu chronologický predbieham priestoročas pre môj bookface. Podobne ako v úseku 2 bookface. Prenášam sa akoby v priestoročasovom stroji svojej predstavivosti do súčasnosti.

 

Augustin Sokol.

20 bookface.

Znovu chronologický predbieham priestoročas pre môj bookface. Podobne ako v úseku 2 bookface. Prenášam sa akoby v priestoročasovom stroji svojej predstavivosti do súčasnosti.

Dnes je utorok 17. apríla 2012. Včera som nemal možnosť sledovať reláciu s názvom „Dámsky klub“, ktorá bola odvysielaná 16. apríla 2012 od 12:05 do 13:25 hod. Preto si ju teraz vyhľadávam v archíve: {

slovenská televízia

 

http://www.stv.sk/online/archiv/damsky-klub

 

http://www.google.sk/search?hl=sk&cp=19&gs_id=2&xhr=t&q=slovensk%C3%A1+telev%C3%ADzia&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1366&bih=677&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=P6qOT9PsE6T64QSXxMDPDw

 

} Celá relácia trvá 77:05 minút. Zaujímam sa o jej časť od 52:13 do 58:50 minút. Táto vyše 7 minútová časť je o liečivých účinkoch rašeliny. Už dopredu som predpokladal, že jej úroveň bude vysoko odborná, profesionálna, ale pri tom podaná zrozumiteľne pre každého. Vedel som totiž, že kto o tom bude hovoriť. Nuž a nemýlil som sa. Je to vskutku vynikajúco podané. Som nadšený.

Liečivé účinky rašelinového minerálneho kúpeľa som mal už aj ja možnosť viackrát si s pôžitkom vychutnávať. Bolo to v kúpeľoch Brusno. Tieto kúpele sú mojou srdcovou záležitosťou. Je to akoby moje druhé miesto narodenia. Lebo som sa tam vskutku druhýkrát narodil. A udiali sa tam aj zázraky. Doslova a do písmena. Verím ale tomu, že sa v súvislosti s týmito kúpeľmi ešte udejú aj ďalšie zázraky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru