Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

21 bookface

19. 04. 2012
0
0
588
Autor
Gugu

Úsek 21 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 20 bookface.

 

Augustin Sokol.

21 bookface.

Úsek 21 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 20 bookface.

A zázrak na seba nedal dlho čakať. Jeho zjavenie nastalo už dnes.

Je streda 18. apríla 2012. Práve mi doručili balíček. Je od vnučky Šárikinej sestry. Aj ona sa volá Šárika. Aby som ju ale odlíšil od Šáriky, tak ju tu volám Šárika juniorka.

V balíčku sú nápoje v ôsmich štvrťlitrových fľašiach. Šárika juniorka je vo výskumnom tíme, ktorý tento nápoj vyvinul. Je to tajný výskum pre Pentagón a NASA: {

pentagon usa

 

http://sk.wikipedia.org/wiki/Pentag%C3%B3n_(USA)

 

http://www.google.sk/search?q=pentagon+usa&hl=sk&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=NKGOT5X5OdDP4QTtrtTBDw&sqi=2&ved=0CDcQsAQ&biw=1366&bih=677

 

„Pentagón (The Pentagon) je päťuholníková stavba slúžiaca ako sídlo Ministerstva obrany Spojených štátov amerických.“

nasa

 

http://cs.wikipedia.org/wiki/NASA

 

http://www.google.sk/search?hl=sk&cp=4&gs_id=2&xhr=t&q=nasa&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&biw=1366&bih=677&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=UKSOT6D2N-6P4gTv1omXDw

 

„Národný úrad pre letectvo a kozmonautiku, skrátene NASA (National Aeronautics and Space Administration) je americká vládna agentúra zodpovedná za americký kozmický program a všeobecný výskum v oblasti letectva.”

} Tieto fľaše sú prispôsobené pre pitie v prostredí s mikrogravitáciou. Teda v takzvanom bezváhovom stave. V ňom sa nachádzajú kozmonauti. Pri bojových obratoch sa ale v takomto stave môžu nachádzať napríklad aj piloti vojenských stíhačiek.

Kozmonauti sa ale navyše nachádzajú aj v prostredí, v ktorom je značne zvýšené rádioaktívne žiarenie. Až tak, že závažnými spôsobmi ohrozuje ich zdravie. A to aj tak, že značne zvyšuje pravdepodobnosť vznikania rakovinových zhubných nádorov. Nuž a v tom je podstata účelu tohto nápoja.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru