Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marcela (Dneska má svátek ...)

20. 04. 2012
2
6
722
Autor
Rudyamon

Když skupina Lucie nazpívala píseň Ona ví, kde se zpívá o tom, že když tančí, je tak krásná, to ještě neznala Marcelu. Naštěstí, protože pak by nevznikla hezká píseň. Marcela je totiž špičková tanečnice a špičkové výkony by se měli předvádět jen před zasvěceným publikem, nejlíp doma a v jejím případě nejlíp sama doma před zrcadlem. Vskutku mi připomíná tu mou hypotetickou pratetu se zažívacími problémy a se špatným načasováním běhu na toaletu.

Když Marcela na parketu
předvádí své tanečky,
vzpomenu na svou pratetu
a její chuť na slanečky,

po nichž sebou smýkala
bytem chůzí šamana.
Když k oné cimře nedoběhla,
pak bitva byla prohraná.



(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


6 názorů

Rudyamon
21. 04. 2012
Dát tip
:-)

Té naší říkáme Macíku a taky tak vypadá*

Čudla
20. 04. 2012
Dát tip
/*

Kočkodan
20. 04. 2012
Dát tip
Zacala divákum predvádet tanec, na svoje pohyby nebyla líná, za chvíli funí Marcelína, vznikla spís etuda „divoký kanec“.

Rudyamon
20. 04. 2012
Dát tip
:-)

MKbaby
20. 04. 2012
Dát tip
Marcele na cele poceloval čelo, Marcela skácela jeho i své tělo. Marcele se cele oddal beze slova, Marcela ztrácela stud svůj zas a znova. Na jeho parcele Marcela teď vládne, on zatím na cele po Marcele chřadne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru