Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vojtěch (Dneska má svátek ...)

23. 04. 2012
2
4
729
Autor
Rudyamon

Měl jsem dva kamarády. Oldu a Vojtěcha. O Oldovi jsem vám už říkal, ten se stal poldou. Vojtěch, ten byl z jiné kategorie. Ten prostě dělal neplechu. Začalo to už na pískovišti, když kradl odložené kyblíčky a pak je výhodně prodával právoplatným majitelům, kteří ze strachu, co jim na ztrátu řeknou doma, radši zaplatili. Pak to pokračovalo na střední škole, kde kradl pro změnu výsledky testů, které vždycky dokázal výhodně zpeněžit. Časem začal tvrdit, že je obchodním zástupcem, ale já věděl, že dělá dealera kokainu a vystříhal jsem ho. Proč si jen nedal říct ... ?

Vojta byl můj kamarád,
jenže dělal neplechu.
Vzpomínám jak dnes tenkrát
já říkal jsem mu: „Vojtěchu,

neblbni, koks není hlína,
poldové tě čapnou hned!“
Neposlouchal, jeho vina ...
Psal, vrátí se za pár let.

 

(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


4 názory

Rudyamon
24. 04. 2012
Dát tip
Luboši, tys mu to nandal ... :-) ... a Evžénie ho hned pohřbila ... :-)

Čudla
23. 04. 2012
Dát tip
Můj táta se jmenoval Vojtěch. *

Známé je též volání pokrývačů, jdoucích ze svačiny, na kamaráda: "Vojtěchu, Vojtěchu, nelez už na střechu." Škoda, že neposlechl.*

Kočkodan
23. 04. 2012
Dát tip
Já moc doufám u Vojtíska, ze je “pekná” trestu výska. Jen at shnije v cele dusný, tenhle dealer víc nez hnusný!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru