Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svátek práce (Dneska má svátek ...)

02. 05. 2012
2
7
940
Autor
Rudyamon

Pro samou práci jsem na včerejší slavnostní den pozapomněl. Tak to dnes dohoníme - čest práci ... a sakra, co to melu ... :-) Je otázkou, jestli a kdo má slavit svátek práce. Jestli se má slavit, to je opravdu otázka. Na něco tak nepěkného a zdraví škodlivého, jako je práce by se měl vymyslet spíš smuteční den, na němž by se zavzpomínalo například na souseda, který pracoval v knihovně a z vrchní police na něj spadla bible, načež se z něj stal svatý muž. A takový dobrý chlap to byl! Anebo na jistého pracovníka úřadu práce (jaká náhoda), který naprosto zcvoknul z paragrafů. Tak řekněte, tohle máme slavit?

Oslavíme svátek práce
velkým plánem k rozvoji,
být s náma může jen ten,
kdo se práce vážně nebojí.

My jsme totiž dříči děsní
a nechceme čas ztrácet.
No a pak se ráno sejdem
na úřadu práce.

 

(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


7 názorů

Rudyamon
07. 05. 2012
Dát tip
Ještě jednou díky ... :-)

Rudyamon
04. 05. 2012
Dát tip
Jisté je, že by to šlo. Čest práci ... :-) A díky.

Rudyamon
03. 05. 2012
Dát tip
Konec práce ... :-)

Práce jsem se nebála, ona na mne čekala. A jinak nedala dokud jsem nepadla.*

Kočkodan
02. 05. 2012
Dát tip
Pracujících plná Letná, z tribuny zní slova vzletná. KSC má vudcí roli, vzdyt ji prece národ „volí“. Mává se spís z donucení, zas tak dávno tohle není...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru