Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Radoslav (Dneska má svátek ...)

06. 05. 2012
0
5
790
Autor
Rudyamon

Radoslavovi se dlouho dařilo v jeho činnosti, neboť policie nad ním držela ochrannou ruku. Ale nic není zadarmo. Za příslušnou částku přihmouřili strážci zákona oko, někdy i obě. A tak to vše šlo dobře, ale jen do doby, kdy si Radoslav řekl, že on odvede tu nejtěžší práci, tak proč má někomu platit? A rozhodl se pracovat už jen sám na sebe ...

Radoslav raději mlčel,
když se ho ptali, kdo loupil,
páč chtěl mít svědomí čisté,
a hlavně, že nebyl hloupý.

Proč by měl poldům vyžvanit,
že on sejf tak krásně vyčistil?
Měli by své hloupé kecy jen
a chtěli by zas podíl z kořisti.


(zvukovou podobu básničky najdete na mém webu ...)


5 názorů

Rudyamon
07. 05. 2012
Dát tip
Pomáhat a chránit? Tak, a teď jste všichni zatčeni!!! No, podle toho kolik zaplatíte, můžu svůj názor přehodnotit ... :-)

Kočkodan
06. 05. 2012
Dát tip
MK: Pri tvém názoru, jak je to s prací, musím se priznat, má duse zvrací. :-) avox: „pomoc“ a „ochrana“ je ve tvém holdu, naprosto groteskne u techto poldu. :-)

avox
06. 05. 2012
Dát tip
Nemusel mlčením poldy tak ranit chtěli mu pomáhat a taky chránit...

MKbaby
06. 05. 2012
Dát tip
Práce je jen posledním zoufalým pokusem, jak přijít k penězům :)

Kočkodan
06. 05. 2012
Dát tip
Jediná myslenka na mysl se vrací, mel by to zkusit s poctivou prací. Zít tak trochu podle mého vzoru, já nikdy nelezl do trezoru.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru