Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zákulisí

09. 05. 2012
0
0
597
Autor
Samuel2211

Sedíš....sedíš....a sedíš....slyšíš vrzání židlí a nikdo, nikdo nemluví. Co teď bude? Ze šálku kávy stoupá kouř. Líně ji mícháš...

,,....titul zněl Nevinná, v hlavní roli Ethel Savageová..." 

...sedíš dál. Pudr. Cítíš pudr. Je všude. Je naprášen na zrcadle, na tvých rukou a na tvém obličeji. Skrývá vrásky, skrývá část tebe, abys mohl lépe přijmout charakter někoho jiného? Protože dnes, dnes nejsi tím, kým jsi jindy...

,,...psaly, že jsem měla houževnatost prostřednosti..."

...dnes budeš něčím jiným. Měl jsi mizernou náladu? Všechno tě štve? Nikoho, kdo tam sedí to nezajímá, víš? Máš tam vběhnout s úsměvem a řehtat se na celé kolo? Tak to uděláš. Chce se ti smát? Přilezeš tam, že si budou myslet, že jsi v posledním tažení...

,,...v předsíni je krysa, veliká jako myš..."

...a až tam vpadneš, víš co tě čeká? Řízně tě do očí kruh světla. Je ostré, jako nůž. Ale daleko pichlavější jsou jejich pohledy. Nevidíš je, ale cítíš. Jsou všude, sledují tě. Soukromí? Pcha, tam na to zapomeň! 

,,...měl jsem vystoupení týden před válkou, Jeffry Meredith..."

...cítíš to chvění v břiše? Ano, je to tréma. Jak to dopadne? Nijak, sotva tam vejdeš opustí tě! Hlavně se nedívej do těch pár papírů na stole, umíš to...a víš co máš dělat, tohle jen nosí smůlu....

,,...tak se podívejte jak vypadám!"

Tak běž! Oni nebudou čekat! Ale ani nemůžou pokračovat. Uvězníš je tam, v tom pekle!

,,...vidíte, jsem netvor!..."

Kontrola pudru, nádech, výdech....

,,....doktor vás navedl, abyste takhle mluvila!..."

Připraven?

,,....přísahám že ne!..."

Tak jdi!

...a šel


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru